ارز دیجیتال یویو (YOY)، خرید و کیف پول YOYOW آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال یویو (YOY)، خرید و کیف پول YOYOW آن را بهتر بشناسیم!

یویو چیست؟

ارز دیجیتال یویو YOYOW که از واژه « Your Own Your Own Thewords» گرفته شده است، یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن کم کردن میزان مشارکت و دادن پاداش به شرکت کنندگان در بخش تولید محتوا با روش های اجتناب ناپذیر و متعهدانه است تا تولید کنندگان محتوا، سرمایه گذاران محتوا، مدیران و مصرف کنندگان اكوسیستم محتوا با انگیزه و به صورت مناسب کار کنند.

درآمد از طریق محتوا

یویو برای ایجاد یک مکانیسم توزیع درآمد منطقی از محتوا و یک شبکه بر اساس رتبه بندی کاربران در محتوا طراحی شده است. هر پلت فرم محتوا (شامل وب سایت ها و برنامه های کاربردی)، بدون در نظر گرفتن تم هایی که در فرمت متن، ویدیو، تصویر، صوتی یا پخش مستقیم و غیره ارائه شده اند، واجد شرایط ایجاد پلت فرم های مشوق محتوا مربوطه بر اساس شبکه یوویو هستند. تولید کنندگان محتوا، سرمایه گذاران محتوا، مدیران و سازندگان اکوسیستم محتوا طبق ارزیابی محتوا از اکوسیستم YOYOW و کاربران آن می باشند.

پاداش ها

کاربران فعال، ارائه دهندگان محتوا و توزیع کننده ها، ترافیک زیاد و میلیاردها دلار سود را به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و ردیت می رسانند. با این حال، کاربران در آن سیستم عامل ها پاداش پولی ندارند و سهم کاربران پلتفرم توسط سهامداران نادیده گرفته می شود. کاربران محتوایی را تولید نمی کنند و نه کنترل و نه سودی در آن دارند. یویوی از تکنولوژی بلاک چین برای ایجاد یک سیستم ارزیابی شفاف و بسیار موثر استفاده می کند. علاوه بر این، یویو؛ نسبتا سهم مصرف کنندگان را تعیین می کند و با پول و سهام، پاداش آنها را پرداخت می کند. علاوه بر این، با دادن حقوق کنترل، مدیریت و سود سهام به کاربران، YOYOW یک اکوسیستم جدید و مدل اقتصادی را برای ایجاد پلت فرم رسانه های اجتماعی جدید تعریف می کند.

یویو
تکنولوژی Blockchain

ارز دیجیتال یویو با تمام مزایای فن آوری بلاک چین شامل عدم تمرکز، امنیت، حفاظت از حریم شخصی و کنترل کامل کاربران و غیره مجهز شده است.

انگیزه تولید محتوا

YOYOW با الگوریتم POT (Proof of Taste) برای پاداش سازندگان محتوا، پخش کننده ها و سیستم عامل های شخص ثالث نیز قادر به دریافت و پرداخت پاداش است.

انواع محتوا

متن، عکس و فیلم در YOYOW پذیرفته می شود و محتوا در YOYOW را می توان در reddit، توییتر، وبلاگ، Quora، انجمن ها و … به اشتراک گذاشت. کاربران بر این اساس، پاداش دریافت می کنند.

یویو والت
کیف پول های یویو

برای داشتن کیف پول های ارز دیجیتال یویو می توانید

۱- کیف پول وب یویو؛ (اینجا)

۲- کیف پول دسکتاپ یویو؛ نسخه ویندوز و مک (اینجا)

خرید و فروش یویو YOYOW

برای تبادل یویو با بیت کوین می­توانید از hitbtc استفاده کنید. همچنین برای تبادل با اتریوم می توانید از EtherDelta استفاده کنید.

[related_post themes="flat" id="36207"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *