ارز دیجیتال کوانتوم (QTU)، خرید و کیف پول QTUM را بشناسیم!

ارز دیجیتال کوانتوم (QTU)، خرید و کیف پول QTUM را بشناسیم!

ارز دیجیتال کوانتوم چیست؟

کوانتوم (“QTUM”) یک تکنولوژی مبتنی بر بلاک چین و سنگاپوری است که قراردادهای هوشمند اتریوم را بر پایه بیت کوین تثبیت و با استفاده از proof of stake آن ها را تأیید می کند. با این کار، کوانتوم امیدوار است که دامنه و قابلیت همکاری برنامه ­های کاربردی هوشمند، به ویژه برای اهداف تجاری و نهادها، افزایش یابد. علاوه بر این، QTUM ابزارها، قالب ها و سایر گزینه های قرارداد هوشمند پلاگین و بازی ها را به کار می گیرد تا تجارت را برای ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند، آسان تر کند.

ترکیب بلاک چین بیت کوین و اتریوم

ایده پشت کوانتوم، آسان تر و امن تر کردن قراردادهای هوشمند است، در حالی که قابلیت همکاری با کریستوگرام های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم را فراهم می کند. پایه و اساس کد کوانتوم از بلاک چین بیت کوین است، اما توسعه دهندگان QTUM لایه ها خلاصه تر کرده و لایه جدید را به بلاک چین بیت کوین اضافه کرده اند که اجازه می دهد ماشین مجازی Ethereum در قراردادهای هوشمند Bitcoin اجرا شود. به همین ترتیب، QTUM از پیشرفت های جدید در جوامع Bitcoin و Ethereum سود می برد و قراردادهای هوشمند ساخته شده در Ethereum نیز به آسانی قابل انتقال به QTUM می باشد.

اهداف ایجاد کوانتوم

با توجه به اظهار نظر CoinMarketCap، کوانتوم، شانزدهمین ارز با ارزش در بازار است که ارزش کلی ۱.۱ میلیارد دلار را در اختیار دارد. اگر چه هر کس می تواند از QTUM استفاده کند، اما بنیاد QTUM بر روی برنامه های تجاری و قراردادهای هوشمند متمرکز است. هدف آنها تسهیل انتقال از سیستم های مخرب در سازمان های پیرامون به راه حل های مبتنی بر blockchain است که باعث افزایش اتوماسیون و کاهش هزینه ها می شود. به طور خلاصه، عدم تمرکززدایی بلاک چین ممکن است با مدیریت زنجیره تامین خود کارآمد باشد. یک فهرست توزیع شده، برنامه های فوری کاهش خطر و امنیت سایبری دارد و قراردادها می توانند به صورت خودمختار امن و اجرا شوند.

Proof Stake ۳.۰: پلت فرم هوشمند قراردادهای PoS

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در راه حل قرارداد هوشمند QTUM، اثبات سهام (PoS) به جای اثبات کار (PoW) است که در حال حاضر در بیت کوین و اتریوم استفاده می شود. کوانتوم تنها بلاک چینی است که دارای PoS در قراردادهای هوشمند است.

QTUM on mobile

اهمیت PoS برای قراردادهای هوشمند نباید دست کم گرفته شود. در حالی که بلاک چین برای کاربردهای تجاری بسیاری از بازدهی های کارآیی را ارائه می دهد، این افزایش ها هنگامی که شما در معرض ناکارآمدی اثبات کار استخراج قرار می گیرید، تضعیف می شوند. تیم توسعه کوانتوم با ذینفعان در امور مالی، تدارکات و ساخت و ساز دیدار کرد تا تفاوت بین اثبات سهم و اثبات کار را از لحاظ کاربرد عملی بررسی کند.

کیف پول کوانتوم

گذشته از بحث ‌های فنی این ارز دیجیتال و تکنولوژی امن و قابل اطمینان‌ آن، در صورتی که تصمیم به خرید ارز Qtum دارید می‌توانید از صرافی ارزهای دیجیتال که معتبر هستند اقدام به خرید کنید (اینجا). همچنین برای نگهداری آن می توانید از کیف پول های زیر استفاده کنید:

۱- کیف پول Jaxx: کیف پول چند پلت فرمه، پشتیبانی از چندین سکه و بسیار خصوصی و امن است.

۲- Ledger Wallet: مجموعه ای از کیف پول های سخت افزاری و افزونه Chrome را برای چندین ارز رمزنگاری ارائه می دهد.

[related_post themes="flat" id="36210"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *