ارز دیجیتال استاتوس (SNT)، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال استاتوس (SNT)، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال استاتوس (SNT) یک ارز رمزنگاری از پلت فرم dApp است. این پلتفرم یک کلاینت برای اتریوم است (در بلاک چین اتریوم) که به عنوان یک پیام رسان، مرورگر و دروازه عمل می کند.

کوین استاتوس؛ در حال حاضر دارای سرمایه ای حدود ۹۸-۱۳۵ میلیون دلار آمریکا است، که از ۲ تا ۷ میلیون دلار آمریکا به صورت روزانه به فروش می رسد. استاتوس Status پروژه Status Research & Development GmbH در سوی سوئیس است.

این به این معنی است که کاربران می توانند برنامه های خود را از طریق قراردادهای هوشمند طراحی کنند. بنابراین استاتوس نیز به شبکه peer-to-peer متصل می شود و می تواند از طریق شبکه غیر متمرکز مبادله کند.

استاتوس و اتریوم

استاتوس؛ یک فرصت خوب برای بسیاری از کاربران برای کار با بلاک چین Ethereum بدون نیاز به دانلود آن به طور کامل ارائه می دهد. Ethereum با الگوریتم proof-of-work کار می کند که در آینده با الگوریتم proof-of-stake جایگزین خواهد شد. تفاوت بین دو الگوریتم این است که اترهای بیشتر در یک بلوک، سریعتر از کاربر PoS آن را پیدا می کند.

پلت فرم

پلت فرم استاتوس، خود را به عنوان یک پروژه اجتماعی و از طریق یک سیستم منبع باز عمل معرفی می کند. هر کسی که بخواهد در آن مشارکت کند می تواند بر روی این پلتفرم کار کند. این موضوع تضمین می کند که کاربران شبکه طراحی را قبول کنند. استاتوس خود را به عنوان یک شکل جدید از پلت فرم رسانه های اجتماعی می بیند.

کوین استاتوس – توابع

اول و مهمتر از همه، ممکن است از طریق Light Client Ether یا سایر کریستوگرام ها، دریافت، ارسال و ذخیره شود. استاتوس کیف پول الکتریکی eWallet را دارد. کاربران همچنین می توانند در اتر تجارت کنند یا از آن به عنوان وسیله پرداخت در بازار استفاده کنند. سپس استاتوس یک پلت فرم برای dApps (برنامه های توزیع شده) است. شناسه uPort هم یک برنامه بر اساس استاتوس است.

حفاظت و امنیت

dApps سرویس را برای استفاده از هویت رمزگذاری شده و تلفن همراه را برای ایجاد تعاملات دیجیتال امن تر فراهم می کند. همچنین dApp بر اساس پلت فرم وضعیت Etherisc، غیر متمرکز است.هدف dApp این است که خرید و فروش، ارزان تر و شفاف تر شود. UJO، dApp استاتوس است و از آن حفاظت می کند. این نرم افزار یک پلتفرم برای نوازندگان برای پخش موسیقی خود بدون از دست دادن کنترل آن است.

هنرمندان و استاتوس

هنرمندان می توانند از این پلت فرم برای تصمیم دانلود، جریان یا هماهنگ سازی کسب کنند. در تصویر کلی، استاتوس کار بر روی یک اقتصاد متمرکز است، اما همچنین می خواهد نقش مهمی در بخش رسانه های اجتماعی ایفا کند. هسته این اقتصاد شامل یک پیام رسان رمز شده است که می تواند برای ارسال یا دریافت اتر، قراردادهای هوشمند و چت استفاده شود. مسنجر بر اساس یک پروتکل peer-to-peer است.

نتیجه

استاتوس پلتفرم خود را دارد، که به عنوان یک کوین خدمت می کند. پلت فرم نیز ،یک پلت فرم رسانه های اجتماعی رمزگذاری شده را با امکان تبادل ارزهای رمزنگاری، ارسال پیام های رمز شده و حتی مدیریت قراردادهای هوشمند از طریق مسنجر ارائه می دهد. علاوه بر این، علاقه مندان می توانند dApps خود را بر روی پلت فرم برنامه ریزی کنند.
کیف پول ها

MyEtherWallet (نیاز به دانلود ندارد)
MetaMask (افزونه فایرفوکس و کروم)
(Mist (Desktop
(Parity (Desktop
(imToken (iPhone
(imToken (Android

خرید و فروش استاتوس

شما نمی توانید آن را به طور مستقیم با ارز fiat در هر مبادله خریداری کنید. شما می توانید بهترین تبادل را انتخاب کنید، BTC و SNT در مبادلات وجود دارد. توصیه ما این است که همیشه از Coinbase خریداری نماید – به این دلیل که امن ترین و بهترین مبادلات بیت کوین بوده و قابل تنظیم است.

[related_post themes="flat" id="36222"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *