دانلود کرک نرم افزار اینسول INSUL 9 طراحی تحلیل پیش بینی عایق صدا

دانلود کرک نرم افزار اینسول INSUL 9 طراحی تحلیل پیش بینی عایق صدا

دانلود کرک نرم افزار اینسول INSUL 9 Predicting Sound Insulation پیش بینی عایق صدا آکوستیک

نسخه ۹ کرک شده ، تست شده تیم مهندسی معکوس crack4u

با انتخاب گسترده ای از منوها برای انتخاب مواد، و انتخاب های ساده برای جزئیات ساخت و ساز شما می توانید به سرعت سازه های مختلف را ارزیابی کنید.

INSUL یک تصویر از ساخت و ساز شما را نشان می دهد و یک نمودار از TL های ۱/۳ اکتاو را نشان می دهد.

پیش بینی از دست دادن انتقال و شاخص کاهش وزنی وزن
پیش بینی از دست دادن انتقال، صدای ضربه و سر و صدای باران
INSUL یک برنامه برای پیش بینی عایق صدا دیوار، کف، سقف، سقف و پنجره است. صدای ضربه و باران سر و صدا از کف و سقف. این برنامه می تواند تخمین های خوبی از Loss of Transmission (TL) یا Impact Sound (Ln) در باند های ۱/۳ اکتوو و شاخص کاهش وزن وزنی (STC یا Rw) یا امتیاز تأثیر (IIC / LnTw) برای استفاده در محاسبات انتقال صوت یا طراحی آکوستیک یا مشخصات

 

تغییرات مواد یا طراحی را ارزیابی کنید
INSUL می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به سرعت مواد و سیستم های جدید را ارزیابی کند و یا اثرات تغییرات را در طرح های موجود بررسی کند. این مدل مواد را با استفاده از شناخته شده شناخته شده تئوری صفحات از جمله کمک هزینه برای اثرات پانل ضخامت منتشر شده توسط Ljunggren، Rindell و دیگران. پارتیشن های پیچیده تر با استفاده از کارهای Sharp، Cremer و دیگران مدل سازی می شوند.

دائما در حال تحول
دائما در حال تحول
INSUL برای بیش از ۱۵ سال در دسترس است و در این زمان بهبود چشمگیری داشته است (اکنون نسخه ۸ است). این در بسیاری از نسخه ها و به یک ابزار بسیار آسان برای استفاده است که از محیط ویندوز استفاده می کند، پیشرفت کرده است و با ادامه مقایسه با آزمایش های آزمایشگاهی برای ارائه دقت قابل قبول برای طیف وسیعی از سازه ها، تصفیه شده است.

داده های تست می تواند وارد شود تا بتواند مقایسه آسان با پیش بینی ها و سازه ها را برای یادآوری بعدی ذخیره کند.

INSUL با توجه به اثرات اندازه محدودی که بسیار مهم است هنگام پیش بینی نمونه های کوچک مانند ویندوز و همچنین برای عناصر طبیعی در فرکانس های پایین.

مانند هر ابزار پیش بینی INSUL یک جایگزین برای اندازه گیری نیست. با این حال، مقایسه با داده های آزمون نشان می دهد که INSUL به طور قابل اعتماد مقادیر STC را در ۳dB برای اکثر ساختارها پیش بینی می کند.

INSUL به میزان قابل توجهی توانایی مشاوران آکوستیک و تولید کنندگان محصولات را به سرعت و با اطمینان به ساخت سازه ها برای رسیدن به عایق صوتی مورد نظر هوای مورد نظر ارتقا خواهد داد.

 

مشخص ساختن با سرعت و اعتماد به نفس
INSUL با توجه به اثرات اندازه محدودی که بسیار مهم است هنگام پیش بینی نمونه های کوچک مانند ویندوز و همچنین برای عناصر طبیعی در فرکانس های پایین.

مانند هر ابزار پیش بینی INSUL یک جایگزین برای اندازه گیری نیست. با این حال، مقایسه با داده های آزمون نشان می دهد که INSUL به طور قابل اعتماد مقادیر STC را در ۳dB برای اکثر ساختارها پیش بینی می کند.

INSUL تا حد زیادی توانایی مشاوران آکوستیک و تولید کنندگان محصولات را به سرعت و با اطمینان به ساخت سازه ها برای رسیدن به یک عایق صوتی هوای دلخواه

چند زبانه
INSUL را می توان برای نمایش اطلاعات به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، لهستانی، اسپانیایی، سوئدی یا ماندارین تغییر داد. ترجمه شده توسط حرفه ای های صوتی انجام شده است، به طوری که بیشتر متناسب با شرایط فنی که معمولا در هر کشور استفاده می شود.

پایگاه داده های مواد را می توان فیلتر کردن یا حذف مواد از انگلستان، ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، لهستان، خاورمیانه، استرالیا، نیوزیلند، هلند، بلژیک، ایتالیا و کره.

بنابراین INSUL به اکثر مناطق جهان اقتباس شده است. پایگاه های داده به طور منظم به روز می شوند و بازخورد از کاربران همیشه خوش آمدید به گسترش و بهبود انتخاب مواد.

 

پانل های تنها
پانل های تک
انتقال صدا از طریق یک پانل تنها می تواند به درجه خوبی از دقت تقریب بگذارد و فقط دانستن جرم در واحد سطح (m) و مدول انعطاف پذیری (E) پانل است. در فرکانس های پایین و متوسط، از دست دادن انتقال (TL) از قانون جرم شناخته شده محاسبه می شود.

این پیش بینی TL = 20 log (mf) – ۴۸ dB (1)

در فرکانس های بالاتر اثر تصادفی انتقال صدا کاهش می یابد و از دست دادن انتقال توسط R = 20log (mf) -10log (2hw / pwc) – ۴۷

جایی که wc فرکانس دایره ای بحرانی است (که می تواند از E محاسبه شود) و h عامل از دست دادن است.

برای پانل های سنگین مانند آجر یا بتن، انتقال اضافی به دلیل امواج برشی انجام می شود و TL در فرکانس های بالا کاهش می یابد. INSUL این اثر را به حساب می گیرد.

فرکانس پایین TL
در فرکانس های پایین، بازده تابشی یک پارتیشن با اندازه محدود کاهش می یابد و میزان انتقال اندازه گیری شده بزرگتر از قانون جرم ساده است. این اثر برای عناصر مانند پنجره هایی که اغلب با مناطق کوچک مورد آزمایش قرار می گیرند بیشتر برجسته می شود. با این حال حتی برای آزمایش های معمول انجام شده به ISO 140 با مساحت ۱۰-۱۲ متر مربع اثر در پایین ترین فرکانس آزمون قابل توجه است. INSUL می تواند این اثر را حساب کند.

یک اثر دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد، حالت های پانل برای چوب سبک وزن و دیوارهای قاب فولادی است. این به ویژه برای فاصله گل میخک ۴۰۰ میلی متر (۱۶ “) یا کمتر اهمیت دارد. امتیاز STC به خصوص برای این حساس است زیرا حالت پانل اول اغلب می تواند در حدود ۱/۳ اکتاویم ۱۲۵ هرتز یا نزدیک آن باشد و امتیاز STC می تواند به طور کامل توسط این گروه با توجه به قانون ۸ dB تعیین می شود. کاهش ۱۰ تا ۱۳ dB در رتبه STC می تواند با تغییر فاصله گل میخ از ۲۴ “به ۱۶” رخ می دهد.

پانل های دوگانه
پانل های دوگانه
INSUL از دست دادن انتقال سیستم های دو پانل در ۴ منطقه فرکانس متفاوت پیش بینی می کند.

منطقه ۱
در فرکانس های پایین، انتقال انتقال به واسطه قانون توده تعیین می شود. TL با ۶ dB / octave افزایش می یابد، اما INSUL می تواند برای تابش ناکارآمد از فرکانس های پایین (لینک به بخش بر روی پانل های تک) حساب شود.

منطقه ۲
بالاتر از فرکانس رزونانس جرمی جرم-جرم پارتیشن (fo) تعیین شده توسط جرم پانل و فاصله هوا، TL با ۱۸ dB / octave افزایش می یابد به عنوان دو طرف جدا شده است.

منطقه ۳
هنگامی که عرض حفره قابل مقایسه با طول موج در فرکانس fl حالت های حفره پانل ها را به هم متصل می کند و TL در ۱۲ dB / octave افزایش می یابد.

منطقه ۴
اتصالات جامد به عنوان پل های صاف بین دو پانل عمل می کنند و TL محدود به مقدار ثابت بالاتر از قانون جرم است و تنها در ۶ dB / octave افزایش می یابد

منابع
اگر شما علاقه مند به خواندن بیشتر در مورد زمینه های نظری است که INSUL مبتنی بر است، مراجع زیر ارائه مقدمه ای عالی است.

۱٫ B.H.Sharp، روش پیش بینی انتقال صدا از عناصر ساختمان. Noise Control Engineering Vol 11، ۱۹۷۸

۲٫ L.Cremer M.Heckel E.E.Ungar، Structureborne Sound (Springer Verlag، ۱۹۸۸)

۳٫ F.Fahy، ارتعاش صدا و سازه (Academic Press، ۱۹۸۵)

۴٫ J.H. رندل، فرم تابش صدا سازه های ساختمانی و ویژگی های آکوستیک صفحات ضخیم. نکات دوره COMETT-SAVOIR، CSTB Grenoble

عایق صدا آکوستیک عایق صدا آکوستیک اینسول INSUL اینسول INSUL درخواست کرک نرم افزار درخواست کرک نرم افزار سفارش کرک نرم افزار سفارش کرک نرم افزار ساخت کرک نرم افزار ساخت کرک نرم افزار کرک رایگان نرم افزار کرک رایگان نرم افزار آموزش ساخت کرک نرم افزار آموزش ساخت کرک نرم افزار آموزش کرک کردن نرم افزار آموزش کرک کردن نرم افزار قفل سخت افزاری نرم افزار قفل سخت افزاری نرم افزار شکستن قفل دانگل شکستن قفل دانگل بهترین سایت کرک نرم افزار بهترین سایت کرک نرم افزار

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35210"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *