کرک نرم افزار BySoft 7 – فول ماژول نسخه ۲۰۱۷

bysoft-pak

** تنها و تنها مرجع ارائه نرم افزار BySoft 7 بصورت فول ماژول و لایسنس **

ترسیم قطعات
برنامه ریزی و محاسبه ی قطعات، تهیه ی نقشه ی برش و برنامه ریزی خم، مانیتور نمودن فرآیند ساخت تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند است. Bysoft 7 قابلیت های بسیاری دارد و کار با آن بسیار آسان می باشد. با استفاده از آن، شما یک دید کلی از انجام فرآیند بدست می آورید و انجام امور بسیار آسان و راحت خواهد شد.

نقشه برش
با استفاد هاز ابزارهای سه بعدی CAD، طیف وسیعی از ابزارها را برای شما ترسیم می نماید. BySoft7 دقیقا ابزارهای مورد نیاز شما برای پیاده سازی ایده ها و نیازهایتان را به شما می دهد. به همین منظور، شما خیلی سریع به مدل سه بعدی از محصول مورد نظر دست می یابید.BySoft 7 به شما اطمینان می دهد که از تمام فضای موجود ورق های فلزی و لوله ها برای تولید قطعات مورد نظر، استفاده ی بهینه را بنماید تا شما میزان دور ریز کمتری داشته باشید. برای انجام این کار، Bysoft 7 قابلیت های ویژه ای دارد، از جمله می توان به امتحان جایگیری های مختلف نام برد. از آن مهمتر، Bysoft 7 پروسه ی برش را برای شما خیلی بهینه تر می نماید.

پروسه خم
با استفاده از BySoft 7، بهترین مراحل برای خم را برنامه ریزی خواهید نمود. ترتیب خم، موقعیت Backgauge و ابزار بصورت اتوماتیک تشخیص داده شده و به همین علت خم را خیلی سریعتر می توان آغاز نمود. علاوه بر آن، Bysoft 7 روال خم را برای شما شبیه سازی می کند و اگر در جایی برخورد یا collision وجود داشته باشد به شما اطلاع می دهد. این موضوع باعث بالا بردن امنیت و کاهش زمان و استفاده ی بهینه از مواد اولیه می شود. .. توضیحات از سایت پرتوکار..

 

BySoft7_022_Office879ee1a0-4ae1949f@992w

 

[related_post themes="flat" id="35009"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *