دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4u

نرم افزار CNC Controller USB یا به فارسی نرم افزار کنترلر یو اس بی دستگاه های برش سی ان سی به طور کامل از ویژگی های پیشرفته کنترل برای کیت های برش سی ان سی CNC استفاده می شود.
سخت افزار در عین حال نرم افزار بسیار کاربر پسند طراحی شده. حتی کسانی که برای اولین بار از ماشین های CNC جدید استفاده میکنند. با استفاده از این نرم افزار میتوانید کارهای پیشرفته دستگاه های سی ان سی CNC را به آسانی و با مشکل کمتری انجام دهید.

گزینه های پیکربندی اجازه می دهد حداکثر انعطاف پذیری، یکپارچه سازی و سفارشی ابزار خودکار مبدل ها پشتیبانی می شوند. توابع سنسور ابزار خودکار تشخیص طول ابزار را فراهم می کند. یک ابزار متحرک سنسور می تواند به عنوان یک کمک موقعیت چند منظوره استفاده شود.

ویژگی های شبیه سازی برای تایید سریع برنامه های NC طراحی شده اند. شبیه سازی می تواند به طور خودکار اجرا شود تحت کنترل صفحه کلید یا ماوس، یا با انتخاب خطوط فردی در برنامه NC. زوم، پان یا چرخش پیش نمایش شبیه سازی را قطع نمی کند.

این نرم افزار دارای توابع دستکاری و تحول G-Code مفید است. کد G می تواند نشانه گذاری شده باشد، کپی شده جا به جا و ویرایش شده. می توان آن را تغییر داد، مقیاس پذیری و چرخش. پیاده سازی کد برای برنامه های کاربردی برش فوم در دسترس است.

توابع زیادی برای کمک به ایجاد مسیر ابزار وجود دارد. طیف گسترده ای از محتوا می تواند به طور مستقیم باشد، واردات و یا تبدیل به برنامه NC. G-Code Wizard به سرعت آرایش جیب و آرایش را ایجاد می کند، خطوط ابزار بر اساس مشخصات کاربر. لایه های DXF را می توان در نرم افزار مدیریت کرد. مسیرهای ابزار می تواند به G-Code، .DXF یا .CSV صادر کند.

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36439"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *