دانلود کرک نرم افزار Woodwork For Inventor CAD طراحی مبلمان چوب

دانلود کرک نرم افزار Woodwork For Inventor CAD طراحی مبلمان چوب

دانلود کرک نرم افزار Woodwork For Inventor – نرم افزار CAD برای طراحی مبلمان چوب
Woodwork for Inventor نرم افزار طراحی مبلمان است که به طور کامل در Autodesk Inventor ادغام شده است. این دو بسته نرم افزاری، ابزار طراحی ۳D چوبی برای طراحان مبلمان را ایجاد می کنند. مهم نیست که آیا شما در حال ساخت مبلمان آشپزخانه، کابینت و یا هر کابینت دیگر، Woodwork for Inventor به شما کمک می کند با خودکار سازی فرایندها (وظایف معمول برای شروع آماده سازی فرایندهای تولید)، در نتیجه از بین بردن خطاهای احتمالی. با استفاده از نرم افزار نجاری ما، طراحان زمان بیشتری برای خلاقیت دارند، و آنها را قادر می سازد تا کارآمدتر و دقیق تر کار کنند. چوب برای نرم افزار Inventor در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، لهستانی، ایتالیایی و اسپانیایی در دسترس است.

Woodwork for Inventor (W4I) یک برنامه کاملا یکپارچه برای Autodesk Inventor است، که به طور خاص با چوب کارکنان روبرو می شود و این نرم افزار CAD مناسب برای طراحی مبلمان، طراحی کابینت و طراحی وصال است.

چوب برای طراحی کابینه Inventor با استفاده از قابلیت های ساخته شده در صنعت و یک مجموعه ابزار تخصصی، Woodwork for Inventor به چالش های صنعت در بازار امروز بستگی دارد زیرا مشتری ها به طور فزاینده خواستار انتخاب بیشتر هستند، مشتریان مایلند که محصولات خود را خریداری کنند و صنعت در تلاش برای افزایش است بهره وری، کاهش هزینه های تولید و بهبود حاشیه سود پایین.

اگر شما طراحی کابینت آشپزخانه، کارد و چنگال، کارد و چنگال یا سفارشی مبلمان، W4I می تواند به بهبود و بهبود جریان های کاری و فرآیندهای موجود خود کمک کند تا شما را به طور خلاقانه و انعطاف پذیر خود طراحی کرده و در عین حال اطلاعات مورد نیاز تولید، تیم ها

تماشای “INVENTOR FOR DESIGN FURNITURE” WEBINAR

نرم افزار CAD برای نجاری
معرفی CAD (Computer Aided Design) و CAM (تولید کامپیوتری) به طراحان مبلمان، کابینه سازان و Joiners اجازه می دهد زمان خود را به بازار برای طراحی مبلمان سفارشی کاهش دهند.

این به تولیدکنندگان در معاملات چوب اجازه می دهد ارزش کسب و کار خود را با به دست آوردن یک بازار جدید افزایش دهد. به جای ساده ساخت یک خط تولید استاندارد، یک سرویس طراحی سفارشی می تواند ارائه شود.

طراحی می شود که مشتریان خدمات پرداخت می کنند. ساخت محصول نهایی به یک داده می شود.

با این حال، معرفی نرم افزار طراحی ۳D مبلمان، نوار را افزایش داده است. در حال حاضر مشتریان ما به سرعت و انعطاف پذیری روند طراحی طراحی ما استفاده می شود. انتظارات مشتریان افزایش یافته است. آنها حتی انعطاف پذیری بیشتری می خواهند و نمی خواهند منتظر طرح های خود باشند!

این افزونه ویژه چوبکاری این مشکلات را بوسیله ساختن قابلیت ها به طور مستقیم در بالای موتور طراحی پارامتر Autodesk Inventor که به ما امکان می دهد داده ها را به طرح های ۳D CAD ما به صورت بصری اضافه کند بدون اینکه از انعطاف پذیری برای تغییر طراحی به عنوان نیازهای مشتریان ما کاسته شود.

این فرمت محصول تولید خودکار اطلاعات تولید پایین را پشتیبانی می کند. W4I شامل یک کتابخانه گسترده ای از اصلاحات و مواد مورد نیاز در معاملات چوب و همچنین ابزارهای خودکار برای برش ایجاد بلیط و ابزارهای CNC است.

چوب برای Inventor برای شما توصیه می شود اگر:

• مبلمان پیچیده ای را طراحی می کنید.
• طرح های خود را بسته بندی شده، و یا از طرح های موجود به مجموعه ای از مشتری خود سفارشی.
• زمان طراحی شما بیشتر زمان تولید خود را نشان می دهد.
• شما نیاز به برش بلیط برای شامل ورقه ورقه، روکش و لبه لبه (از جمله کمک به برش و جهت دانه).
• شما نیاز به یک لیست قطعات برای خرید دارید.
• شما نیاز به تولید چندین فایل برش CNC برای تولید دارید.
• شما نیاز به انعطاف پذیری برای ایجاد تغییرات دیر به طراحی خود دارید، بدون ایجاد مقدار زیادی از کار مجدد در تهیه طرح خود برای تولید.

طراحی مبلمان با مثال های سازنده
  

لایحه چوب مبلمان مبلمان

  لطفا روی لینک زیر کلیک کنید تا قیمت گذاری یا اطلاعات بیشتر درخواست شود یا برای جزئیات بیشتر درباره ویژگی های نرم افزاری ادامه دهید.

چوب برای نرم افزار Inventor CAD در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، لهستانی و ایتالیایی در دسترس است.

ویژگی های نرم افزار
سازنده Autodesk Inventor
کتابخانه سخت افزار چوب اختصاصی
کتابخانه مواد چوب اختصاصی
نسل پنل CNC خودکار اتوماتیک
صادرات به بهینه سازی صفحه
ادغام با ERP
ادغام با مدیریت داده ها
  W4I ساخته شده در Autodesk Inventor
Woodwork for Inventor بر اساس برنامه طراحی ۳D CAD شرکت Autodesk است. Autodesk Inventor.

Autodesk Inventor نرم افزار طراحی پارامترهای سه بعدی است که به طور خاص برای بازار تولید شده است.

W4I ساخته شده در Autodesk Inventor برای طراحی پارامتر ۳۰۰Autodesk Inventor ما را قادر می سازد قطعات (هندسه)، مجامع (محل و روابط) و نقشه ها همراه با داده های مرتبط مورد نیاز برای لیست قطعات و CNC.

طراحی پارامتریک به سادگی به این معنی است که هدف طراحی ما می تواند به مدل های ۳D CAD ما و به عنوان یک پلاگین چوبی برای مخترع وارد شود، عملکرد طراحی حرفه ای صنایع چوب به طور مستقیم در برنامه Inventor در دسترس است و این احتمالا بهترین نرم افزار برای سازندگان کابین، طراحان مبلمان یا هر کسی طراحی مدرن را در چوب انجام می دهد.

ما می توانیم با تغییر ارزش پارامتر، تغییرات را در طرح های چوب ما انجام دهیم و ما می توانیم در طراحی طراحی کنیم تا تغییرات ما قابل پیش بینی باشد.
به عنوان مثال، با ساخت یک کابینه در اطراف پارامترها، «عرض کلی»، «ارتفاع کلی» و «عمق عمق»، ما می توانیم به سرعت اندازه یک کل طراحی را فقط با تایپ کردن مقادیر جدیدمان تغییر دهیم.

مدل ۳D ما تنها منبع حقیقت است. تمام داده ها (از جمله نقشه ها) نمایش داده شده از مدل ۳D هستند. هر تغییری در به روز رسانی مدل ۳D در

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35191"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *