دانلود کرک نرم افزار AICON 3D Studio سه بعدی مترولوژی اندازگیری

دانلود کرک نرم افزار AICON 3D Studio سه بعدی مترولوژی اندازگیری

دانلود کرک نرم افزار AICON 3D Studio سه بعدی مترولوژی اندازگیری

نرم افزار اندازگیری و طراحی سه بعدی AICON 3D Studio

تیم مهندسی معکوس crack4u

 

 

AICON WheelWatch در ترکیب با ربات ABD رانندگی
چگونه موقعیت چرخ ها تغییر می کند وقتی که وسیله نقلیه بر روی یک جاده پر از دست و پا و یا بیش از یک مانع حرکت می کند؟ چه اتفاقی می افتد وقتی رانندگان به طور ناگهانی ترمز می کنند؟

۲۹ نوامبر ۲۰۱۸
این سوالات هستند که مهندسین در توسعه وسایل نقلیه جدید با آن برخورد می کنند. آنها آزمایش های گسترده ای را برای بهینه سازی دینامیک خودرو انجام می دهند. این شامل اندازه گیری فاصله چرخ ها، تعیین پارامترهای پارامتر چرخ، زاویه باز، انحراف بهار و زاویه هدایت می باشد. برای تحقق درایوهای لزوما تست، روباتهای فرماندهی بیشتر و اغلب مستقر می شوند و مانورهای برنامه ریزی شده دقیقا و بیشتر قابل بازیابی هستند.

یکی از بزرگترین توسعه دهندگان و توزیع کننده های روبات های فرمان AB Dynamics (ABD) است. ترکیبی ساده از سیستم Ckk AICON WheelWatch با یک ربات فرمان ABD، اندازه گیری حرکت چرخ ۶D وسیله نقلیه کنترل شده ربات را قادر می سازد. از طریق یک رابط CANBus، داده های اندازه گیری در یک زمان واقعی به سیستم ردیابی داده ها ارسال می شوند و در نتیجه فورا در دسترس هستند، هماهنگ با داده های زاویه فرمان. آزمون رانندگی بسیار کارآمدتر و نتایج دقیق اندازه گیری را ارائه می دهد.

AICONs سیستم اندازه گیری WheelWatch اجازه می دهد تا کنترل بدون سرعت بالا در سرعت حرکت چرخ در تمام ۶ درجه آزادی. هیچ اتصال مکانیکی بین سنسور و چرخ وجود ندارد. موقعیت دوربین به دلیل اینکه AICON Ckk ir WheelWatch به طور مداوم با استفاده از اهداف مرجع در گیره خودرو محاسبه می شود، بایستی پایدار باشد. بنابراین، حرکت سیستم دوربین هیچ تاثیری بر دقت اندازه گیری ندارد.

 

درخواست کرک نرم افزار دانلود کرک نرم افزار AICON 3D Studio سه بعدی مترولوژی سفارش کرک نرم افزار سایت درخواست کرک نرم افزار ساخت کرک نرم افزار

جهت دریافت کرک این نرم افزار از طریق درخواست فرم و یا تماس تلفنی اقدام فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36655"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *