وریج Verge، خرید و فروش و کیف پول XVG را در مبادلات ارزی بهتر بشناسیم

وریج Verge، خرید و فروش و کیف پول XVG را در مبادلات ارزی بهتر بشناسیم

وریج و بیت کوین

وریج مستقیم از بیت کوین گرفته شده است (اما با چندین پیشرفت). Verge دارای زمان بلوک ۳۰ ثانی های، در مقایسه با ۱۰ دقیقه در بیت کوین است و می تواند تا ۱۰۰ تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند، در مقایسه با ۷ تراکنش بیت کوین. همچنین، Verge از چندین الگوریتم مختلف پشتیبانی می کند، که برخی از آنها در پردازنده ها، بعضی در GPU ها و برخی در ASIC کار می کنند، به این معنی که هر کسی می تواند Verge را در به صورت یکسان استخراج کند.

بلاک چین

بزرگترین دستاورد تکنولوژیکی بیت کوین، بلاک چین بود – یک سربرگ توزیع شده که هر کسی با استفاده از آن ناشناس می شود. Blockchain “ناشناس” است زیرا هیچ کس نمی داند که بیت کوین آدرس دارد، اما Bitcoin خصوصی نیست. هنگامی که شما به شبکه بیت کوین پیوستید، شما را به یک گره همگرا به بسیاری از گره های بیتکوین متصل می کند، و آدرس IP شما را می توان توسط گره هایی که به طور مستقیم متصل شده، مشاهده کرد. دیدن آدرس IP شما بدان معنی است که، اگرچه آن ها نمی دانند که کدام آدرس Bitcoin را دارند، اما می توانند ببیند که شما متصل هستید.

وریج در مقایسه با ۲۱ میلیون بیت کوین، ۱۶.۵ میلیارد کوین در گردش دارد. شمار کوین های آن به طور عمدی به منظور پایین نگه داشتن قیمت کوین افزایش یافته و مجبور به پایین آوردن آن برای کاربرانی شده که می توانستند کوین هایی را با هزاران دلار قیمت گذاری کنند.
امنیت بالا

هر بار که به شبکه وریج وصل می شوید، این کار را با TOR انجام دهید. تور The Onion Router یک شبکه جهانی از سرورها است که به کاربران اجازه می دهد تا به طور ناشناس اینترنت را مرور کنند. هنگام مرور اینترنت از طریق TOR، درخواست شما بین تعدادی از سرورهای مختلف، هر کدام که منبع اصلی درخواست را مخفی می کند، طی می شود. هیچ راهی برای کسی که خارج از شبکه TOR است، شناخته نمی شود و نمی تواند بفهمد که کجا درخواست اولیه از آن آمده است.

پروتکل Wraith

نقطه عطف بعدی برای وریج؛ پروتکل Wraith نامیده می شود. Wraith به طور قابل توجهی با انجام معاملات عمومی یا خصوصی، باعث افزایش حریم خصوصی ارز ها شده است. هنگامی که پروتکل Wraith در یک کیف پول Verge روشن می شود، به طور خودکار آدرس های “مخفی” تولید می کند که آدرس های یکبار استفاده هستند و نمی توانند به طور عمومی به آدرس های اصلی Verge شما مرتبط شوند.

قراردادهای هوشمند

وریج همچنین با اجرای قراردادهای هوشمند از طریق RSK کار می کند. قراردادهای هوشمند در یک زنجیره جانبی به Verge عمل می کنند، به این معنی که اجرای قراردادهای هوشمند مستقل از Verge اتفاق می افتد و شبکه را متزلزل نخواهد کرد، اما همچنان برای حل و فصل حساب ها به Verge blockchain متکی است.

نکات منفی

در حالت فعلی، Verge مثل مونرو خصوصی نیست، که به طور خودکار معاملات را مسدود کند. با این حال، پروتکل Wraith در Verge به par تبدیل خواهد شد، و را در ماه های آینده منتشر می شود. البته Verge سریعتر است و هزینه های مبادله کمتری نسبت به Monero دارد.

کیف پول وریج

۱- verge Tor نسخه اندروید، مک و ویندوز

۲- Verge Electrum نسخه ios، ویندوز و لینوکس

۳- Verge Fdora برای دکستاپ

۴- Verge debian برای دکستاپ

خرید و فروش وریج

متاسفانه، خرید وریج مثل بیت کوین راحت نیست. شما نمی توانید Verge را با یک کارت اعتباری خریداری کنید، بنابراین شما باید از یکی از مبادلات ارز رمزنگاری استفاده کنید و Verge را با Bitcoin خریداری کنید.

بیت کوین در CoinBase

برای شروع، اگر در حال حاضر، به Coinbase سر بزنید و ثبت نام کنید. Coinbase به شما اجازه می دهد از یک کارت اعتباری برای خرید بیتکوین استفاده کنید، این همان چیزی است که شما برای خرید Verge استفاده می کنید.

فروش بیت کوین برای خرید وریج در Binance

پس از خرید بیت کوین، شما باید برای یک مبادله رمزنگاری شده ثبت نام کنید – مثل Binance که برای استفاده نسبتا آسان است، و در زمان مناسب به مسائل مربوط به مشتری، پاسخگو است. پس از ثبت نام، Bitcoin را از Coinbase به Binance ارسال کنید. به صفحه سپرده Binance بروید، BTC را در لیست پیدا کنید و دکمه سپرده را برای دریافت آدرس سپرده خود کلیک کنید. بعد از اینکه سپرده شما به Binance رسید، می توانید به مارکت Binance Verge / XVG بروید که در آن شما می توانید وریج را بخرید.

[related_post themes="flat" id="36225"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *