وزیر اقتصاد کره جنوبی “عدم ممنوعیت” ارزهای رمزنگاری شده را تأیید کرد

 طبق بیانیه ای که رویترز در تاریخ ۳۱ ژانویه منتشر کرد؛ Kim Dong-yeon، وزیر اقتصاد کره جنوبی، مجدداً تأیید کرد که دولت هیچگونه ممنوعیتی در رابطه با ارزهای رمزنگاری شده در کشور وضع نخواهد کرد.

در آخرین بروزرسانی اصلاحیه نظارتی در رابطه با مبادلات ارزهای دیجیتال، کیم از نظر قبلی خود درباره ممنوعیت مستقیم بالقوه که پیش از این در ماه جاری باعث خشم عمومی شده بود، فاصله گرفت. وی در بیانیه ای گفت:

هیچ قصدی برای ممنوعیت یا سرکوب کردن بازار ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد.

کیم دونگ یون و Park Sang-ki، وزیر دادگستری کره جنوبی، در اوایل ماه جاری در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که ممنوعیت مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در دستور کار قرار دارد. جریان اصلی رسانه ای پس از آن گزارش های گمراه کننده ای منتشر کردند حاکی از اینکه ممنوعیت قطعی شده است، که موجب فروش و افت بی سابقه ارزش ارزهای دیجیتالی شد.

یک بیانیه اعلام کرد:

خدمات گمرکی روی مبادلات غیرقانونی خارجی که از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند، به عنوان بخشی از وظیفه دولت، نظارت می کنند.

یک دادخواست عمومی تهیه شد که خواستار این بود تا هر دو وزیر از مقام خود برکنار شوند و دولت مقررات را کاهش دهد. پس از آن بیش از ۲۰۰،۰۰۰ امضا جمع آوری شد؛ به این معنی که دولت باید به طور رسمی به آن پاسخ دهد.

کیم دونگ یون ادامه داد:

گام های مقرراتی در حال حاضر یک اولویت برای قانون گذاران است، زیرا گزارش هایی در رابطه با سخت گیری روی مبادلات غیرقانونی از جمله ارزهای رمزنگاری شده منتشر شده است.

پس از شناسایی یک مبادله تقریباً ۶۰۰ میلیون دلاری، مراجع قانونی در حال بررسی معاملاتی هستند که به طور آشکار قوانین تجاری ضد انحصاری جدید را رعایت نمی کنند. قوانینی که اخیراً در روز سه شنبه ۳۰ ژانویه به اجرا گذاشته شده است. هفته گذشته سرویس گمرک کره (KCS) تحقیقاتی در مورد روش های غیرقانونی تجارت فارکس انجام داد و ۶۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال که به طور غیرقانونی در کره جنوبی مبادله شده بود را کشف نمود.

[related_post themes="flat" id="35571"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *