همه چیز درمورد تاثیر قانون گذاری ارزهای دیجیتال در کره جنوبی را بدانیم!

همه چیز درمورد تاثیر قانون گذاری ارزهای دیجیتال در کره جنوبی را بدانیم!

قانون گذاری ارزهای دیجیتال

در مورد قانون گذاری ارزهای دیجیتال ابهامات و سوالاتی وجود دارد که ما سعی کرده ایم که به همه ی این سوالات پاسخ دهیم.

۱- تاثیر کره جنوبی در دنیای رمزنگاری چقدر است؟

اعتقاد بر این است که پس از ایالات متحده و ژاپن، کره جنوبی بزرگترین بازار جهانی برای ارزهای رمزنگاری است. جمعیت کره جنوبی بیشتر از کالیفرنیا و آریزونا نیست، اما دخالت تعداد عظیمی از آن ها قابل مشاهده است که تا حد زیادی ارزش ارزهای دیجیتال جهان را در اختیار دارد. به نظر می رسد گمانه زنی ها مبنی بر سوء استفاده ها ناخوشایند بوده و دولت کره جنوبی اکنون قصد دارد اقداماتی را برای جلوگیری از این موارد در کشور انجام دهد.

۲- آیا کره جنوبی با قانون گذاری ارزهای دیجیتال قیمت ها را تغییر می دهد؟

به سادگی و با حدس و گمان می توان برآوردهایی داشت. انجمن صنعت بلاک چین برآورد کرده است که کره جنوبی دارای بیش از دوازده صرافی معتبر و بزرگ است، از جمله Bithumb، Korbit و Coinone. این بدان معنی است که حتی در یک کشور با کمتر از ۵۰ میلیون نفر، تقاضا برای ارز رمزنگاری چنین است که بورس این ارز ها با قیمت ۳۰ درصد بالاتر از سایر کشورها معامله می شود.

براساس یک مطالعه، ۸۰ درصد از سرمایه گذاران کره جنوبی از سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری استفاده می کنند. بیش از یک سوم کره ای ها حقوق و دستمزدی به طور متوسط ۵۰۰۰ دلار در این صنعت دارند – پذیرش عظیم این ابزار سرمایه گذاری که تست هم نشده صرفا بر اساس حدس و گمان است.

۳- پس چه چیزی در بازار ارز رمزنگاری کره جنوبی اتفاق می افتد؟

در واقع خیلی از چیزها … بحران های اقتصادی که در حال حاضر در کره جنوبی دیده می شود، بسیار زیاد شده است. همه بحران ها با شروع قانونی کردن ارائه خدمات بیت کوین برای تسهیل پرداخت ها توسط دولت کره جنوبی برای انتقال و معاملات در ماه ژوئیه ۲۰۱۷، موجب رشد قابل توجه تقاضا برای تجارت ارزهای دیجیتال در کشور شد.

در آگوست ۲۰۱۷، اخبار هکرهای کره شمالی در مورد هدف قرار دادن مبادلات بیت کوین کره جنوبی شنیده شد و تا اوایل ماه سپتامبر، شایعاتی مبنی بر اینکه کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای اعمال قوانین سخت تر برای ارزهای دیجیتال است، آغاز شد. تا ماه دسامبر، این شایعات بر اساس گمانه زنی ها مبنی بر این که به طور کامل ممنوعیت مبادلات رمزنگاری شده تغییر خواهد کرد، جدی تر شد. با این حال، کره جنوبی در حال حاضر رکورد چین را در حجم معاملات گذراند. قانون گذاری ارزهای دیجیتال اما خیلی جدی تر دنبال شد.

۴-  چه اتفاقی از ۲۰۱۸ تا به حال دنبال شده است؟

دولت برنامه های نظارتی بیشتری را برای ممنوعیت صرافی و ارزهای دیجیتال ناشناس به منظور کنترل گمانه زنی ها در معرض انتقادات گمراه کننده اعمال کرد. مدت کوتاهی پس از این اعلام، CoinMarketCap تعدادی از صرافی های کره جنوبی را از وب سایت خود حذف کرد و این امر دلیل تشدید قیمت ها را نشان می دهد. این موضوع باعث شد که حدود ۲۰ میلیارد دلار از بازار ریپل پاک شود. پس از اعلامیه ی وزارت دادگستری، خبر از ممنوعیت کامل مجوز ارزهای دیجیتال دوباره ظاهر شد، و تقریبا بلافاصله پس از خروج از دفتر رئیس جمهور کره جنوبی پیگیری شد.

۵- چگونه تریدر های ارز دیجیتال در کره جنوبی کار می کنند؟

بیشتر از طریق یک حساب بانکی مجازی…. بانک های بزرگ از جمله بانک Shinhan، دومین بانک در کشور، مبادلات را با حساب های بانکی مجازی انجام می دهند. هر خریدار یا سرمایه گذار می تواند از حساب بانکی مجازی برای سپردن یا برداشتن مقادیر زیادی از وام کره بدون نیاز به استفاده از حساب های بانکی واقعی استفاده کند که می تواند هزینه بر و وقت گیر باشد.

این یکی از عواملی است که موجب افزایش رمز و راز در کشور می شود. با این حال، این صنعت در حال حاضر به طور کامل تحت کنترل دولت است که، در این میان دیگر مبادلات ، نگران هستند که بودجه های غیرقانونی به بازار وارد می شود و دستکاری قیمت ارزها بر اساس سرمایه گذاری های احتمالی است.

۶- آیا ممنوعیت های پیشنهادی پیش می آیند؟

دولت از ماه سپتمبر ۲۰۱۷، تغییراتی را در بازار با قانون گذاری ارزهای دیجیتال آغاز کرد. به منظور جلوگیری از پولشویی و جرایم مرتبط، در ماه دسامبر ۲۰۱۷، برنامه ای برای ممنوعیت معاملات ناشناس در مبادلات داخلی ممنوع اعلام شد.نخست وزیر کره جنوبی، لی ناک یون، در مورد خطر کریستوگرام ها به عنوان یک دروازه آسان برای نسل جوان (به ویژه دانش آموزان) برای ورود به فعالیت های غیرقانونی از جمله قاچاق مواد مخدر به طرح های هرمی هشدار داده است.علی رغم بدرفتاری رسانه ها در مورد “نظارت های سختگیرانه تر برای معاملات”، در تاریخ ۳۱ ژوئن ۲۰۱۸، وزیر دارایی، کیم دونگ یون اطمینان داد که هیچ ممنوعیت رمزنگاری در کشور وجود نخواهد داشت.

۷- آیا چیز بیشتری هم وجود دارد؟

متاسفانه، به نظر می رسد که وجود دارد. در میان همه سردرگمی های ارز رمزنگاری، برخی از مقامات دولتی به تجارت با این ارز متهم شدند. دولت همچنین اعلام کرد که با نرخ ۲۴.۲ درصد از نرخ مبادله ارز دیجیتال مواجه خواهد شد، که طبق کد مالیاتی کره جنوبی برای همه شرکت هایی که درآمد سالیانه بیش از ۲۰ میلیارد ون دارند، پرداخت می شود. و به غیر از ممنوعیت تجارت ناشناس، ممنوعیت ورود خارجی ها و افراد زیر سن قانونی به حساب های حساب کاربری جدید ارز های دیجیتال نیز وجود دارد.

۸- دولت کره جنوبی چگونه قانون گذاری ارزهای دیجیتال را ایجاد می کند؟

عمدتا از طریق محاسبه مالی… دولت افتتاح حساب های جدید مجازی را خنثی کرده و معامله گران رمزنگاری مجاز به سپرده گذاری در کیف پول مبادله ارز مجازی خود نخواهند بود، مگر اینکه نام مبادله رمزنگاری آ نها با حساب های بانکی آن ها منطبق باشد. مقامات مالی نیز درخواست کرده اند تا سیستم های شناخت مشتری KYC و ضد پولشویی (AML) را اصلاح کنند.

[related_post themes="flat" id="36168"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *