همه چیزهایی که باید از کیف پول MetaMask بدانید و از آن استفاده کنید!

همه چیزهایی که باید از کیف پول MetaMask بدانید و از آن استفاده کنید!

مقدمه

این مقاله به بررسی کیف پول MetaMask برای اتریوم می پردازد. شما در پایان این مقاله قادر خواهید بود تا در مورد این کیف پول بیشتر بدانید. اینکه چه کسی آن را ساخته و مزایای استفاده از آن چیست. علاوه بر این، شما همچنین در مورد وضعیت اتریوم چیزهایی یاد خواهید گرفت و درک درستی از اتریوم خواهید داشت.

مشکلی که MetaMask آن را حل می کند چیست؟

امروز، بازار ارز های رمزنگاری شامل ۱۴۸۶ نوع رمزنگاری مختلف است و ۵۴۵ نوع از آنها به عنوان توکن شناخته می شوند. توکن، در این مورد، ارز های رمزنگاری هستند که بر اساس یک پلتفرم، مانند اتریوم هستند.

حدود ۸۰٪ از این ۵۴۵ توکن، با ERC۲۰ سازگار هستند و در بلاک چین اتریوم میزبانی می شوند. با وجود این بازار بزرگ، مطمئنا تعداد کیف های مختلفی برای انجام کار مورد نیاز است که انتخاب یک کیف پول مناسب آن چنان هم آسان نیست.

همین موضوع است که MetaMask را معرفی می کند، به شما این امکان را می دهد که به راحتی مقادیر مختلف ارز های دیجیتال را به راحتی در مرورگر خود ذخیره کنید، بدون اینکه مجبور شوید صدها کیف پول مختلف داشته باشید.
گزینه های موجود

البته، MetaMask تنها کیف پول از این نوع نیست و شما می توانید سایر برنامه های کاربردی را پیدا کنید که می تواند همین مشکل را حل کند و نیازی به ایجاد کیف پول های مختلف برای هر توکن نیست. در اینجا لیستی از گزینه هایی است که مبتنی بر ERC۲۰ بوده و یک کیف پول برای توکن های صادر شده از آن است:

MyEtherWallet
Mist
Parity
imToken (iOS / Android)
Trust (iOS / Android)
Cipher (iOS / Android)

چرا باید از MetaMask استفاده کرد؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا شما ، به جای جایگزینی پیشنهاد شده در بالا باید از MetaMask استفاده کنید.

اولین دلیل این است که یک جفت کلید خصوصی را از طریق یک seed ایجاد می کند و از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. کاربر کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارد، که می تواند برای دسترسی به وجوه در هر نقطه استفاده شود.

دوم، اجازه می دهد تا شما هر یک از اکانت ERC۲۰ را در همان کیف پول نگه دارید، و همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی از حساب کاربری خود در بلاک چین اتریوم دیدن کنید.

سوم اینکه شما می توانید بدون استفاده از نرم افزار اختصاصی که معمولا ضروری است، می توانید آن را اجرا کنید. MetaMask به مرورگر شما توانایی خواندن و درک dApps را می دهد.

آخرین مورد، MetaMask شما را قادر می سازد در EtherDelta، مبادله غیر متمرکز را به طور مستقیم از کیف پول انجام دهید. در وب سایت MetaMask شما را قادر می سازد تا در صرافی های تجاری خریداری کنید.

نحوه استفاده از MetaMask؟

برای شروع با MetaMask، ابتدا باید افزونه مرورگر موجود در https://metamask.io را نصب کنید. در حال حاضر در اپلیکیشن های اپرا، فایرفاکس و کروم وجود دارد.

هنگامی که شما آن را دریافت کرده اید، می توانید به راحتی یک “Vault” جدید ایجاد کنید که یک کیف پول است که می توانید با استفاده از seed ۱۲ کلمه ای به آن دسترسی پیدا کنید و آن را در یک مکان امن بک آپ بگیرید.

چگونه می توان هر توکن ERC۲۰ را به MetaMask اضافه کرد؟

اضافه کردن توکن های ERC۲۰ به MetaMask نیز ساده است. یک برگه “Tokens” روی صفحه اصلی وجود دارد. از اینجا، با استفاده از اطلاعات توکن، می توانید هر توکنی را که می خواهید در کیف پول خود ثبت کنید. از آنجا که نشانه های ERC۲۰ به آدرس شما ارسال می شود، آنها در بخش Tokens ها نشان داده می شوند.

نتیجه

برای تازه واردان در ارزهای رمزنگاری که به یک راه مستقیم برای ارتباط با اتریوم نیاز دارند، MetaMask راه حل کاملی برای مبتدیان است.

[related_post themes="flat" id="36167"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *