نرم افزار پیشرفته طراحی آنالیز سیگار Cigarette Designer Delfort کرک

نرم افزار پیشرفته طراحی آنالیز سیگار Cigarette Designer Delfort کرک

نرم افزار طراحی سیگار انتخاب سیگار براساس اطلاعات شما بر روی کاغذ ناپیوسته، کاغذ دیافراگم، کاغذ سیگار، فیلتر و میله توتون و تنباکو پیش بینی شده است.

کرک نرم افزار پیشرفته طراحی آنالیز سیگار Cigarette Designer Delfort کرک

سیگار طراحی شده یک ابزار نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا مقالات برای سیگار خود را با توجه به اهداف طراحی خاص طراحی کنید. پیش بینی می کند که تولید دود و پارامترهای تهویه برای طراحی انتخاب سیگار براساس اطلاعات شما بر روی کاغذ ناپیوسته، کاغذ دیافراگم، کاغذ سیگار، فیلتر و میله توتون و تنباکو پیش بینی شده است.

نسخه جدید ۴٫۱ تهیه کننده سیگار در عملکرد و طراحی در مقایسه با نسخه قبلی ۴٫۰ با استفاده از سوراخ کردن بر روی خط و مقالات سیگار کشیدن برای سیگار کشیدن کم (LIP) بهبود یافته است. علاوه بر این، نتایج تحقیق اخیری همچون نفوذ ظرفیت انتشار به مقاله سیگار بر تولید دود در مدل های ریاضی گنجانده شده است.

پیش بینی عملکرد دود برای رژیم های جایگزین سیگار با پروفایل های دلخواه پف
تجزیه و تحلیل عملکرد Puff-by-Puff برای ISO و رژیم های سیگار کشیدن جایگزین
پیش بینی اثرات عملکرد از تغییر به کاغذ سیگار برگ برای سیگار LIP

این نرم افزار همچنین یک حل کننده مشکل را فراهم می کند که به تعیین پارامترهای کاغذ خاصی از قبیل نفوذ پذیری کاغذ، پراکندگی کاغذ بسته بندی کاغذ و خواص کاغذ سیگار برای اهداف طراحی شده کمک می کند، برای مثال درجه تهویه فیلتر، “قند”، نیکوتین یا CO.

درخواست کرک نرم افزار سفارش کرک نرم افزارکرک قفل سخت افزاری دانلود نرم افزار کرک رایگان نرم افزار بهترین سایت کرک نرم افزار بهترین سایت کرک نرم افزار

سفارش کرک نرم افزار طراحی آنالیز سیگار Cigarette Designer Delfort کرک

 

 

تیم مهندسی معکوس crack4u

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35250"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *