نرم افزار داندانپزشکی دنتال GuideMia CAD CAM Dental ویرایش STL DICOM

نرم افزار داندانپزشکی دنتال GuideMia CAD CAM Dental ویرایش STL DICOM

نرم افزار داندانپزشکی دنتال GuideMia CAD CAM Dental ویرایش STL DICOM

GuideMia فراتر از راهنماهای جراحی است. با آخرین پیشرفت ها، GuideMia قابلیت های بیشتری را فراهم می کند و جنبه های بیشتری از گردش کار را از برنامه ریزی ایمپلنت تا طراحی ترمیم فراهم می کند. آخرین ابزار طراحي استخوان ما بهترین ابزار نرم افزاری برای طراحی تراشه های استخوانی است که کاملا بر روی ساختار استخوان بیمار قرار می گیرد. رابط کاربری ما به سیستم CAD / CAM اجازه می دهد تا آزمایشگاه ها و دفاتر دندانپزشکی برای جلوگیری از درمان اپیلاسیون، آستا و ترمیم را آماده کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

GuideMia خدمات راهنمای جراحی را ارائه می دهد. نرم افزار ما را دانلود کنید، برنامه های خود را طراحی کنید، راهنماهای جراحی را طراحی کرده، فایل ها را برای ما ارسال کنید، ما فایل های STL استاندارد را برای راهنماها ارسال می کنیم و یا راهنمایی ها را به شما ارسال می کنیم.

GuideMia همچنین برنامه ریزی کامل درمان و راهنمای جراحی CAD / CAM ارائه می دهد. فروشگاه برای جزئیات و صفحه پشتیبانی برای پروتکل های اسکن را مشاهده کنید.

GuideMia یک نرم افزار برنامه ریزی ایمپلنت جامع برای جراحی ایمپلنت تحت هدایت تصویر است. این یکپارچه اسکنر CBCT، اسکنرهای داخل دهانی، چاپگرهای ۳D، دستگاه های فرز، و نیز کیت های جراحی ایمپلنت در برنامه ریزی قدرتمند ایمپلنت و طراحی راهنمای جراحی، را در خود جای می دهد. نرم افزار برنامه ریزی GuideMia Basic رایگان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای طراحی راهنمای جراحی، ما دو گزینه را ارائه می دهیم – طراحی راهنمای پرداخت جراحی پرداخت و در هر صورت.

دانلود نرم افزار دندانسازی و دندانپزشکی دنتال GuideMia

درخواست کرک نرم افزار GuideMia شبیه سازی قفل سخت افزاری کرک سفارش کرک نرم افزار GuideMia

 

سایت سازنده GuideMia

تیم مهندسی معکوس crack4u

 

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35182"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *