صرافی بایننس یک قراداد سرمایه گذاری ۱۵ میلیون دلاری با دولت برمودا امضا نموده است

David Burt، فرماندار مجمع الجزایر برمودا، اعلام کرد که صرافی بایننس (Binance) قصد دارد تا ظرف چند ماه آینده مرکز جهانی جدید خود را در پایتخت برمودا شهر همیلتون مستقر نماید.

روز جمعه David Burt در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت که یادداشت تفاهم توسط طرفین امضا شده است و بر اساس آن بنیاد خیریه بایننس، مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای برنامه های آموزشی مربوط به حوزۀ تکنولوژی در اختیار دولت برمودا قرار داده است. علاوه بر این ۵ میلیون دلار نیز در استارتاپ های مرتبط با فناوری بلاک چین سرمایه گذاری خواهد شد.

بایننس در کنار ایجاد یک دفتر جدید در این کشور، به دولت برمودا کمک خواهد نمود تا یک چارچوب قانونی برای ارزهای رمزپایه تدوین کند. David Burt در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

از طریق این مشارکت، Binance پیشنهاد می کند تا پایگاه جهانی خود را در اینجا (برمودا) توسعه دهد و حداقل ۴۰ فرصت شغلی در برمودا با جذب حداقل ۳۰ نفر از مردم ما ایجاد نماید. [و] به محض اینکه این کار عملی شود، یک صرافی ارزهای دیجیتال در برمودا با اخذ مجوز های مورد نیاز قانونی و نظارتی ایجاد شود. در نهایت صرافی بایننس، دولت برمودا و تمام سازمان های نظارتی لازم در توسعه و بهبود چارچوب قانونی رمز ارزها با یکدیگر همکاری خواهند نمود.

ژائو چانگپنگ، مدیر عامل شرکت و بنیانگذار Binance، گفت که دولت برمودا و سازمان های نظارتی با یکدیگر رابطه ای نزدیک دارند و تأکید نمود که شرکت وی متعهد به کمک برای پیشرفت اقتصاد محلی این منطقه خواهد بود. او افزود که صرافی بایننس هم اکنون با یک شرکت حقوقی محلی آغاز به همکاری نموده تا اطمینان حاصل شود که دفتر جدید راه اندازی شده با قوانین مربوطه کاملاً سازگار است.

در طول این کنفرانس مطبوعاتی، ژائو همچنین به شکایت اخیر علیه صرافی بایننس اشاره نمود و خاطرنشان کرد که دادگاه عالی هنگ کنگ قبلا این پرونده را رد کرده و به Sequoia دستور داده است تا هزینه های حقوقی ما را بازپرداخت نماید.

David Burt نیز در اظهارات خود به قوانین جدیدی در درابطه با پذیرش عرضه اولیه سکه (ICO) توسط دولت برمودا اشاره نمود. برت ادعا کرد که برمودا قصد دارد تا ICO هایی در داخل کشور جهت سرمایه گذاری ارائه دهد. او می گوید:

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که برمودا مکان شماره یک جهان برای تنظیم قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال است. ما دارای اعتبار بسیاری در زمینه حفاظت هستیم و از آن حمایت خواهیم نمود؛ اما با تمام افرادی که در رشد آینده مردم این کشور بتوانند نقش داشته باشند، همکاری خواهیم کرد.

[related_post themes="flat" id="35710"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *