داگ کوین یاDogecoin، خرید و فروش و کیف پول داگ کوین را بهتر بشناسیم

داگ کوین یاDogecoin، خرید و فروش و کیف پول داگ کوین را بهتر بشناسیم

داگ کوین

ارز دیجیتال داگ کوین یاDogecoin از نماد سگ Shiba Inu و همچنین نسخه اینترنتی “Doge” در لوگوی خود استفاده می کند. Dogecoin در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۳ به عنوان یک ” ارز جوک” معرفی شد و جامعه اینترنتی خود را به سرعت توسعه داد و در ژانویه سال ۲۰۱۴ به میزان ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد؛ این ارز از دسامبر ۲۰۱۷، ۳۰۸ میلیون دلار سرمایه دارد.

ارزش رو به رشد داگ کوین

در مقايسه با ساير ارز های رمز نگاری شده، DOGECOIN داراي یک برنامه برای توليد اوليه کوین سريع بود: ۱۰۰ ميليارد کوین در اواسط سال ۲۰۱۵ در معرض فروش قرار گرفته و پس از آن هر ساله ۵.۲۵۶ ميليارد کوین ديگر به بازار عرضه مي شود. از تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵، ۱۰۰ میلیارد دگابایوین استخراج شده است. در حالی که چند برنامه کاربردی تجاری اصلی برای حمایت آن وجود دارد، این ارز به عنوان یک سیستم استخراجی از اینترنت به دست آمده است، که در آن کاربران رسانه های اجتماعی، راهنمایی های Dogecoin را به دیگر کاربران ارائه می دهند. بسیاری از اعضای انجمن Dogecoin، و نیز اعضای جوامع گوناگون دیگر، از عبارت ” رفتن به ماه” برای توصیف احساس کلی از ارزش رو به رشد کوین ها استفاده می کنند.

تاریخچه

داگ کوین، توسط برنامه نویسی با نام بیللی مارکوس از پورتلند، اورگان ساخته شده است، که امیدوار بود یک رمزنگاری سرگرم کننده ایجاد کند که بتواند جمعیت شناسی وسیعتری را نسبت به بیکوین به دست آورد. در همان زمان، جکسون پالمر، یکی از اعضای بخش بازاریابی ادوارد سیتی در سیدنی، در توییتر توسط دانشجوی دانشکده کالج تشویق شد تا این ایده را به واقعیت تبدیل کند. پس از دریافت چندین یادداشت در توییتر، پالمر؛ دامنه dogecoin.com را خریداری کرد و یک صفحه را اضافه کرد که لوگوی سکه و متن را منتشر کرد.

المپیک زمستانی ۲۰۱۴

انجمن Dogecoin، جذب سرمایه را باتوجه به کمک به موسسات خیریه و دیگر علل قابل توجه، تشویق کرده است. در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴، جمع آوری کمک های مالی توسط انجمن Dogecoin تا ۵۰۰۰۰ دلار برای تیم Bobsled جامائیکا که برای المپیک زمستانی در سوچی برگزار شده بود، ایجاد شد اما نمی توانست به آن دسترسی پیدا کند. در روز دوم، مقدار ۳۶۰۰۰ دلار از Dogecoin اهدا شد و نرخ مبادله Dogecoin به بیتکوین ۵۰٪ افزایش یافت. انجمن Dogecoin همچنین برای شیتی Keshavan، ورزشکار دوم سوچی، پول دریافت کرد.

خرید و فروش و مبادلات داگ کوین

بسیاری از مبادلات آنلاین DOGE / BTC و DOGE / LTC Trading را ارائه می دهند. سه صرافی، Mengmengbi، Bter و BTC۳۸، معاملات DOGE / CNY را ارائه می دهند. در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۴، AltQuick.co اولین مبادله برای راه اندازی DOGE / USD بود. در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۴، ارزهای دیجیتال ساتوشی مبنی بر کانادا نیز DOGE / USD و DOGE / CAD را اعلام کرد. در ماه فوریه ۲۰۱۴، صرافی مستقر در هنگ کنگ، Asia Nexgen اعلام کرد که از تجارت Dogecoins در تمامی ارزهای اصلی حمایت خواهد کرد. همچنین BTC۳۸ در چین نیز پشتیبانی خود را در مبادله Dogecoin اضافه کرد، که موجب افزایش سرمایه بازار طی ۲۴ ساعت شد.

در اولین روز مبادلات، Dogecoin دومین ارز مبادله شده در پلتفرم بود (بعد از بیت کوین). در سپتامبر ۲۰۱۴، صرافی های بریتانیا Yacuna شروع به فروش DOGE / EUR و DOGE / GBP کردند.

کیف پول های داگ کوین

تجارت کالاهای فیزیکی و ملموس با DOGE در جوامع آنلاین مانند Reddit و توییتر رخ می دهد، جایی که کاربران اغلب اطلاعات مربوط به پول را به اشتراک می گذارد. در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳ Tristan Winters از مجله اینترنتی Bitcoin Magazine در مورد آنچه که Dogecoin برای جایگزینی بیتکوین مورد نیاز بود، مورد بحث قرار گرفت.

داگ کوین، نخستین ATM خود را در Coinfest در ونکوور در فوریه ۲۰۱۴ ایجاد کرد. همچنین در اپلیکیشن های پیش بینی آب و هوا ، برنامه وب و … استفاده می شود.

مناسب ترین کیف پول ها عبارتند از:

۱- Doger که حداقل موجودی در آن باید یک داگ باشد و توسط داگ کوین پشتیبانی می شود.

۲- Sodogetip که حداقل موجودی در آن باید یک داگ باشد و توسط Reddit پشتیبانی می شود.

۳- ssoaker یک کیف پول مبنی بر Doger بوده و به کاربرانی که فعال هستند، داده می شود.

۴- MultiDoge نسخه دکستاپ بوده ولی برای استفاده معمولی است که نمی شود با آن استخراج کرد و توسط dogecoinj پشتیبانی می شود.

۵- DogeChain یک کیف پول رایگان و نسخه آنلاین است.

۶- Block.io برای ارزهای داگ کوین، بیت کوین و لیت کوین استفاده می شود.

۷- HolyTransaction یک کیف پول که عمده ارز های دیجیتال از جمله داگ کوین را پشتیبانی می کند.

[related_post themes="flat" id="36232"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *