دانلود کرک نرم افزار PLS Graph تجزیه تحلیل مدل سازی معادلات ساختاری

دانلود کرک نرم افزار PLS Graph تجزیه تحلیل مدل سازی معادلات ساختاری

دانلود کرک نرم افزار PLS Graph مدل سازی معادلات ساختاری

این سایت آینده برای نرم افزار PLS-Graph است – یک بسته مبتنی بر ویندوز برای مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از رویکرد حداقل مربعات جزئی.

یک نسخه آکادمیک رایگان در تابستان آینده ارائه خواهد شد. کسب و کارهای تجاری ممکن است آن را دانلود کرده و از آن برای بررسی ارزش خرید تا ۱۵ روز استفاده کنند.

PLS-Graph یک رابط کاربر گرافیکی کامل را فراهم می کند که در آن مدل های تحلیلی می توانند کشیده شوند و نتایج بلافاصله به همان نقاشی بازگردانده شوند.

حداقل مربعات تقریبی جزئی (PLS) می تواند یک روش قدرتمند تجزیه و تحلیل به دلیل حداقل درخواست ها در مورد مقیاس های اندازه گیری، اندازه نمونه و توزیع های باقی مانده باشد. اگر چه PLS را می توان برای تأیید تئوری استفاده کرد، همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا نشان دهد که در آن روابط ممکن است یا ممکن است وجود داشته باشد و پیشنهادات گزاره ای برای آزمایش بعدی.

منابع:
چین، W. W. (1998). روش حداقل مربعات جزئی برای مدل سازی معادلات ساختاری. در جورج A. Marcoulides (ویرایش)، روش های مدرن برای تحقیقات کسب و کار، لورنس Erlbaum همکاران

چین، W. W.، و Newsted، P. R. (1999). تجزیه و تحلیل مدل سازی معادلات ساختاری با نمونه های کوچک با استفاده از مقادیر کم جزئی. در ریک هیل (Ed.)، استراتژی های آماری برای تحقیقات نمونه کوچک، انتشارات سیج.

اطلاعات مقدماتی در PLS
پرسش و پاسخ در مورد تجزیه و تحلیل PLS

درخواست کرک نرم افزار سفارش کرک نرم افزار PLS Graph بهترین سایت کرک نرم افزار

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35329"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *