دانلود کرک نرم افزار NLREG تحلیل آماری رگرسیون غیر خطی و تنظیم منحنی

دانلود کرک نرم افزار NLREG تحلیل آماری رگرسیون غیر خطی و تنظیم منحنی

دانلود کرک NLREG تحلیل آماری رگرسیون غیر خطی و تنظیم منحنی

NLREG – رگرسیون غیرخطی و تنظیم منحنی

NLREG یک برنامه تحلیل آماری قوی است که تجزیه و تحلیل رگرسیون خطی و غیر خطی، اتصالات سطح و منحنی را انجام می دهد. NLREG مقادیر پارامترهای معادله ای را تعیین می کند که فرم آن مشخص می شود، که باعث می شود معادله به بهترین شکل مناسب مجموعه ای از مقادیر داده شود. NLREG می تواند توابع خطی، چندجمله ای، نمایشی، لجستیک، دوره ای و غیر خطی را اداره کند. بر خلاف بسیاری از برنامه های رگرسیون “غیر خطی” که تنها می توانند مجموعه ای محدود از فرم های عملکرد را اداره کنند، NLREG می تواند اساسا هر تابع را که فرم آن شما می توانید به طور جبری مشخص کنید، انجام دهید.

NLREG دارای یک زبان برنامه نویسی کامل با نحو مشابه با C برای مشخص کردن عملکردی است که برای داده ها نصب می شود. این به شما اجازه می دهد که متغیرهای کار متوسط ​​را محاسبه کنید، از شرایط استفاده کنید و حتی در حلقه ها تکرار کنید. CKK.IR با NLREG آسان ساختن توابع قطعه ای است که در دامنه های مختلف تغییر شکل می دهد.سایت کرک سی کی کی. از آنجا که زبان NLREG شامل آرایه ها است، شما حتی می توانید از روش های جستجوی جدولی برای تعریف تابع استفاده کنید.

در اینجا یک مثال از یک برنامه NLREG برای نصب یک موج سینوسی خنثی به برخی داده ها است:

عنوان “حرکت آونگ خنثی”؛
متغیرهای زمان، X؛
پارامتر A، آلفا، w، افست، فاز؛
تابع X = A * exp (-alpha * زمان) * sin (w * (زمان-فاز)) + افست؛
طرح؛
داده ها؛
[داده می رود اینجا]

NLREG تجزیه و تحلیل رگرسیون غیر خطی واقعی و اتصالات منحنی انجام می دهد، این تابع را به شکل خطی تبدیل نمی کند. در نتیجه، می تواند توابعی را که غیر خطی هستند مانند:

Y = Amplitude * sin (Freq * X + Phase) + رشد * exp (X) + Offset؛

جایی که “دامنه”، “Freq”، “فاز”، “رشد” و “افست” پارامترهایی هستند که مقادیر آن توسط NLREG تعیین می شود.سایت کرک سی کی کی

یکی دیگر از مزیت های تحویل عملکرد در شکل غیر خطی واقعی این است که به حداقل رساندن مقدار ارزش های باقیمانده مربع (یعنی “حداقل مربعات”) براساس مقدار غیر خطی واقعی، به جای برخی از تبدیل خطی شده است.

علاوه بر محاسبه مقادیر بهینه پارامترها به منظور بهترین عملکرد داده ها، NLREG می تواند قطعه ای از نقاط داده و معادله نصب شده را تولید کند. علاوه بر این، می تواند توزیع مقادیر باقیمانده را تخمین بزند و یک طرح احتمال احتمالی تولید کند.

NLREG همچنین آمارهای کمکی مانند Student’s t، Prob (t)، F، Prob (F)، Durbin-Watson و، اختیاری، همبستگی و ماتریس کوواریانس را محاسبه می کند.

نسخه استاندارد NLREG می تواند تا ۵ متغیر و پارامتر برای مشاهدات داده مناسب باشد. CKK.IR نسخه پیشرفته می تواند تا ۲۰۰۰ متغیر و پارامتر را مدیریت کند. علاوه بر این، نسخه پیشرفته می تواند صفحات سطح ۳D را مانند موارد زیر نشان دهد:

علاوه بر انجام رگرسیون غیر خطی کلاسیک، NLREG می تواند برای یافتن ریشه یا حداقل مقدار یک عملکرد چند متغیره و غیر خطی استفاده شود. همچنین می توان در فرم خاصی استفاده کرد که متغیر مستقل حذف می شود. یک برنامه جالب از این “رگرسیون دایره ای” است که در آن یک دایره به مجموعه ای از نقاط داده متصل می شود.

DLL CKK.IR (Library Link Dynamic Link) و نسخه COM Layer NLREG برای برنامه هایی که میخواهند NLREG را به عنوان “موتور” برای انجام رگرسیون ها در نظر بگیرند در دسترس هستند. برای دیدن یک مثال Visual Basic برنامه ای که کتابخانه NLREG COM CKK.IR را می خواند، اینجا کلیک کنید.

NLREG با استفاده از مجموعه داده های مرجع آماری که توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری ایجاد شده است،سایت کرک سی کی کی اعتبار یافته است.

ساخت کرک نرم افزار NLREG  درخواست کرک نرم افزار NLREG  بهترین سایت کرک نرم افزار

سفارش سایت کرک نرم افزار NLREG  دانلود کرک نرم افزار NLREG بهترین کرک برنامه

آموزش نحوه کرک کردن NLREG

 

جهت دریافت کرک این نرم افزار از طریق درخواست فرم و یا تماس تلفنی اقدام فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36643"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *