دانلود نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک WV-ASF950 به همراه کرک

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4u

معرفی :

سیستم Face PRO WV-ASF950 قادر است چهره هایی را که در سیستم نظارت تصویری رایج دشوار است، را شناسایی کند. این سیستم قادر است تا چهره افراد را از زاویه ۴۵ درجه به سمت راست و یا چپ نیز تشخیص دهد، همچنین تا زاویه ۳۰ درجه از بالا به پایین و با دقت ۹۰% حتی در زمانیکه چهره ها توسط ماسک و یا عینک های آفتابی پوشانده شده اند.

سیستم Face PRO WV-ASF950 از قدرت بالایی در تطبیق چهره های گرفته شده دارد، این چهره ها اعم از چهره های گرفته شده از سن ده سالگی تا عکس های گذرنامه ای را با دقت بالا تشخیص می دهد.

اکثر دستگاه های مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره موجب افشای هویت و مشخصات کاربران می شود، اما تا کنون تکنولوژی های موجود در بازار قادر نبودند تا چهره افراد را در صورت استفاده از عینک های طبی و آفتابی و همچنین استفاده از نقاب را شناسایی کنند و وجود همین نقص سبب شده است تا سیستم های تشخیص هویت قادر نباشند  امنیت را ارتقا ببخشند و در عمل باعث می شود تا زمینه برای ورود خراب کارها و هکرها آماده شود.

کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا ۵ برابر دقیق تر عمل می کند. جالب است بدانید که نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره افراد را حتی زمانیکه ۴۵ درصد از چهره اش از دوربین پنهان شده است، را شناسایی کند و در عمل حتی زمانیکه نیمی از سر خود را از دوربین بر میگرداند، نیز قابل شناسایی می باشد.

در زمان هشدار می توان چهره های خاص را در همان زمان تشخیص، ثبت کرد. این چهره ها می توانند اعم از چهره های مجرمان سابقه دار و یا سارقان فروشگاه ها باشد و یا چهره افرادی که قبلا به لیست سیاه نرم افزار اضافه شده است. نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره ها را با سرعت بالا شناسایی کند و با دیتابیس خود مطابقت دهد و پس از مقایسه در صورتیکه با چهره های موجود در دیتابیس یکسان باشد، هشدار می دهد.

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36423"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *