حمله هکرها به شرکت taylor

شرکت Taylor ، یک شرکتی که اخیرا از طریق راه اندازی ICO برای کمک به توسعه پلتفرم دستیار ترید ارزهای دیجیتال، سرمایه جذب کرد، مورد حمله هکرها قرار گرفت. در این هک ۲۵۷۸ اتر معادل ۱.۵ میلیون دلار و همچنین تعدادی توکن TAY به سرقت رفت. با توجه به اعلام Medium، هنوز اطلاعات دقیقی از اتفاقات افتاده وجود ندارد، البته نشانه‌های وجود دارد که بر اساس آن‌ها گروهی از هکرها که پروژه دیگری را با نام CypheriumChain به میزان ۱۷۰۰۰ اتر معادل با ۹.۸ میلیون دلار هک کرده بودند، مظنون اصلی هستند.

بعد از این سرقت، تیم سازمان موفق به شناسایی یک تلاش برای پایین آوردن قیمت توکن TAY در اکسچنج ارزهای رمزنگاری شده غیر متمرکز IDEX شد. بلافاصله از تیم IDEX خواسته شد که تا مشخص شدن موضوع، توکن TAY را از لیست خود حذف کنند. این تیم همچنین تلاش کرد که با EtherDelta ارتباط برقرار کند، ولی پاسخی از آن‌ها دریافت نکردند. همچنین با توجه به اینکه هکرها تقریبا ۷ درصد از کل عرضه توکن TAY را تصاحب کرده اند، این تیم قصد دارد از بلاک ۵,۶۶۳,۲۷۳ که این اتفاق افتاد، توکن جدیدی به کاربران اهدا کند. با این کار می‌تواند توکن‌های دزدیده شده را بی ارزش کند.

این تیم اعلام کردند:

هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم، توکن جدید به هکرها نخواهد رسید. ما همه تراکنش‌های انجام شده توسط آن‌ها را تحلیل و بررسی کرده‌ایم و اطلاعات دقیقی از توکن‌های دزدیده شده داریم.

[related_post themes="flat" id="35410"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *