حضور سامسونگ در دنیای ارزهای دیجیتال با ASIC با کمک تایوان

حضور سامسونگ در دنیای ارزهای دیجیتال با ASIC با کمک تایوان

سامسونگ که یکی از غول های فناوری است، گفته است که در حال حرکت به دنیای ارز های رمزنگارانه هستند ودر حال ایجادتاثیرات مثبتی برای استخراج کنندگان است.

همانطور که در اواخر این هفته در پایگاه خبری کره منتشر شد، Bell، مخترع کره جنوبی، تراشه های پردازش یکپارچه ی مخصوص (ASIC) را در قالب ریخته گری خود قرارداد و با تولید کننده TSMC تایوان آن را تولید خواهد کرد. TSMC تراشه های ASIC مورد استفاده در Antminers Bitmain را فراهم می کند، اما این همکاری جدید با سامسونگ می تواند نخستین رقیب واقعی شرکت های تولید تراشه Bitmain باشد.

غفلت بیت ماین

Bitmain غول پیکر چینی برای مدت طولانی انحصار جامعه استخراج را در دست داشته است. بیت ماین پس از توسعه تراشه های ASIC، برای بیتکوین، بازی استخراج بیت کوین را به نفع خود به جلو برد.

استخراج کنندگان ASIC، که در حل الگوریتم SHA۲۵۶ برای تأیید معاملات در بیت کوین، بسیار کارآمد هستند، GPU های سنتی را فراتر از پردازنده های معروف پردازنده های سرگرمی و کارت های گرافیک موجود خود در بازار وارد می کنند.

بیت ماین با بهره گیری از مزارع استخراج خود که در خانه طراحی شده است و از نوع ASIC Antminers است، در جامعه معدن به دلیل ۲۹ درصد قدرت در استخرهای استخراج BTC.com به وجود آمده است.

سگ های بزرگ وارد معدن می شوند

قرار گرفتن سامسونگ در فضای استخراج کریپتوکورنال، تأثیرات زیادی را برای جامعه استخراج دارد. این سیگنال ورود یک جریان متناوب، الکترونیک جهانی به فضای ارز های دیجیتالی است. سامسونگ خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر جهان در الکترونیک و با کیفیت بالا تاسیس کرده و به نظر می رسد که تراشه های ASIC آن بسیار کارآمد و قدرتمند خواهد بود.

تعدادی از شرکت های فن آوری اصلی ممکن است با توجه به تقاضای عظیم برای استخراج ASIC در سرتاسر جهان در نظر گرفته شوند. تراشه های اخیر فقط در عرض چند دقیقه به فروش می رسد – که میل زیادی برای استخراج ککندگان با کیفیت ASIC دارد.

اعتبار سامسونگ

نامی مانند سامسونگ، معادن ارز های دیجیتالی را قانونی می کند که به عنوان یک تجارت تجاری قابل اعتماد است. در حالی که قطعا یک تقویت کننده در درآمد برای سامسونگ خواهد بود، این شرکت از پیش بینی های مالی در زمینه سرمایه گذاری جدید خودداری کرد.

گزارش ها نشان می دهد تولید انبوه تراشه ها در ماه ژانویه ۲۰۱۸ آغاز شده است، در حالی که سامسونگ در حال توسعه تراشه های استخراج GPU است که بر الگوریتم های استخراج آلت کوین تمرکز خواهد کرد. این موضوع می تواند به ویژه برای استخراج کنندگان اتریوم مفید باشد، با این حال، اعلامیه های بیشتری برای ارائه توضوح در آن وجود خواهد داشت.

[related_post themes="flat" id="35929"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *