توییتر تبلیغات ارزهای رمزپایه و ICO ها را از امروز ممنوع خواهد کرد

به دنبال گزارش های قبلی از شایعه ممنوعیت تبلیغات، توییتر رسماً اعلام کرده است که آگهی های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده و ICO ها در این وب سایت از روز سه شنبه ممنوع خواهد شد.

غول میکرو-بلاگینگ، توییتر، خط مشی جدید خود را به دنبال اقدام فیس بوک و گوگل جهت مسدود سازی تبلیغات ارزهای رمزپایه و عرضه اولیه سکه (ICO) اعلام نموده است. این ممنوعیت همچنین شامل تمام تبلیغات مربوط به صرافی ارزهای رمزنگاری شده و خدمات کیف پول آنها، به استثنا برخی شرکت های ذکر شده در فهرست بازارهای بزرگ سهام می شود. این ممنوعیت در رابطه با صرافی ارزهای رمزپایه که در اداره خدمات مالی آمریکا (FSA) ثبت شده و مجوز فعالیت دارند، اعمال نخواهد شد.

سخنگوی توییتر در بیانیه خود، علت این ممنوعیت را به CNBC اینگونه توضیح داد:

ما متعهد به تضمین امنیت جامعه توییتر هستیم. به همین ترتیب، ما یک سیاست جدید برای تبلیغات توییتر مربوط به ارزهای رمزنگاری شده اضافه کرده ایم. در این سیاست جدید، تبلیغات عرضه اولیه سکه (ICOs) و فروش توکن بصورت جهانی ممنوع است.

نخستین گزارش ممنوعیت تبلیغات در توییتر توسط Sky News یک هفته پیش اعلام شد. به نظر می رسد این محدودیت ها دو هفته پس از اعلام عمومی توییتر مبنی بر انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تعامل فریب دهنده با دیگر کاربران، اعمال شده است. کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال به طرز چشمگیری افزایش یافته است و scammer ها تا آنجا پیش رفته اند که حساب های معتبر توییتر را به سرقت می برند تا کاربران را با تشویق به مشارکت در ارزهای رمزنگاری شده خود گمراه کنند.

سیاست جدید توییتر دقیقا همانند شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک است که محدودیت های خود را در رابطه با تبلیغات مربوط به ارزهای رمزپایه اعلام نموده اند. فیس بوک در اوایل سال جاری، هرگونه تبلیغات را در رابطه با گزینه های باینری، عرضه اولیه سکه یا ارزهای رمزپایه تحت خط مشی محصولات و خدمات مالی خود ممنوع اعلام کرد. گوگل، بزرگترین ارائه دهنده تبلیغات آنلاین در جهان، اعلام کرد که ممنوعیت خود را برای تبلیغات ارزهای رمزپایه در ماه ژوئن اعمال خواهد نمود.

تبلیغات ارزهای رمزپایه, شبکه اجتماعی, ممنوعیت ارزهای دیجیتال, ممنوعیت ارزهای 
[related_post themes="flat" id="35583"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *