ارز دیجیتال نو کوین (NavCoin)، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم

ارز دیجیتال نو کوین (NavCoin)، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم

مقدمه

بر اساس یک پایه ی سخت افزاری، سکه های نو کوین NavCoin از قابلیت SegWit و کیف پول های آسان برای استفاده از ویژگی های پیشرفته و حفاظت از داده استفاده می کند. فناوری NavTech به کاربران امکان می دهد تا مبادلات خصوصی را انتخاب کنند و در حالی که آنلاین خرید می کنند اطلاعات و هویت آن ها را محافظت کنند.

ارز دیجیتال نو کوین

از آغاز انتشار خود در سال ۲۰۱۴، NavCoin به سومین رکورد ارزشیابی عملکرد سال ۲۰۱۶ رسیده است. جامعه Nav با شرکت کنندگانی دوستانه، حامی و فعال، برای بهبود سکه NavCoin کار می کنند. سکه NavCoin همیشه با آخرین نسخه بیت کوین به روز می شود، به این معنی است که سکه مزایای مشابهی با BTC دارد. NAVTech یک سیستم بلاک چین دوگانه برای ارسال پرداخت های خصوصی و پول نقد است.

اغلب اطلاعات مبادلات، رمزنگاری می شود و از طریق یک زنجیره بلاک دوم ارسال می شود که در نهایت هرگونه ارتباط بین دو آدرس را می شکند. این یک سیستم آسان برای استفاده است و در آخرین کیف پول خود پیکربندی شده است. این ارز متن باز و غیر متمرکز است. هر کس می تواند سرویس های خود را تنظیم کند یا از Nav استفاده کند.

شرکت نو کوین

شرکت ویژگی های بسیاری را برای سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرده است. در اینجا برخی از پروژه هایی که قبلا متوجه آن شده اند را ذکر می کنیم:

شبکه آن به یک شبکه شبکه کاملا متمرکز تبدیل می شود. NAV از Anon dApps برای بررسی راه های توسعه سیستم عامل های غیر متمرکز استفاده می کند. NAVTech Polymorph با صرافی Challengelly مشارکت می کند و تضمینی برای پرداخت های ناشناس را ارائه می دهد که امکان تبادل بین ۲۵ ارز دیجیتال را دارد. این پلت فرم همچنین زمان های معامله سریع را ارائه می دهد و لازم نیست ۱۰ دقیقه برای یک تبادل صبر کنید. معاملات در عرض ۳۰ ثانیه اجرا می شوند.

امنیت

با استفاده از یک تنظیم مخفی؛ هر چیزی که کاربر نیاز به بارگذاری در بلاک چین و ارسال تراکنش ها را در یک محیط امن دارد را فراهم می کند. کاربران می توانند از طریق سیستم NAVTech Dual Blockchain خصوصیات رمزگذاری شده ارسال کنند. پرداختن به صورت مخفی امن است. در حالی که در بیت کوین هم معمولا با حریم خصوصی همراه است، اما واقعیت این است که BTC بسیار عمومی است و به راحتی قابل درک است.

کیف پول نو کوین

در نو کوین؛ استخراج های اثبات شده نیز نیازی به سخت افزار و سرور ندارند. این امکان وجود دارد از هر کامپیوتری استخراج شوند و استخراج کارآمد است. کیف پول NAVTech ترکیبی از سکه NavCoin، Subchain و NavTech در یک کیف پول است. کیف پول همچنین تبادلات بسیار سریعی دارد دارد. به این ترتیب، کاربران تا زمانی که از کیف پول استفاده نمی کنند، تا ۵٪ درآمد کسب می کنند. این موضوع از اثبات سهام پشتیبانی می کند و امنیت شبکه را افزایش می دهد. NavCoin سکه اصلی و یک کیف

پول آسان برای استفاده است. انواع کیف پول:

۱- Nav Coin Core برای نسخه های ویندوز، لینوکس و ios

۲- Nav Pi نسخه سخت افزاری

۳- Paper Wallet Generator نسخه وب

خرید و فروش نو کوین

شما نمیتوانید NAV را با ارز Fiat خریداری کنید، بنابراین ابتدا باید یک ارز دیگر را خریداری کنید – ساده ترین راه، خرید Bitcoin یا Ethereum است که شما می توانید در CoinBase با استفاده از یک کارت بانکی و یا کارت اعتباری انجام دهید و سپس برای NAV در Changelly مبادله کنید.

[related_post themes="flat" id="36235"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *