پی پل استرالیا ۶ دلار کارمزد بیشتر برای انتقال وجه به خارج از کشور دریافت می کند

پی پل استرالیا اخیرا تغییراتی در راهنمای خدمات مالی داده و در طی این تغییرات کارمزد ۵٫۹۹ دلاری را برای انتقال وجه شخصی به “دوستان و اعضای خانواده” در خارج از کشور علاوه بر کارمزد های قبلی پی پال اضافه کرده است.

اگر همه یا بخشی از این انتقال وجه توسط کردیت یا دبیت کارت انجام شود، فرد استرالیایی که دارنده حساب پی پل استرالیاست همچنین علاوه بر نرخ تبدیل ارز، ۲٫۶ دلار باید پرداخت کند که این مقدار قبل از بروزرسانی قوانین ۲٫۴ دلار بود.

لازم است به یاد داشته باشید که کارمزد های جدید برای افراد دارای حساب بی پل استرالیا که قصد ارسال وجه به خارج از کشور استرالیا را دارند، اعمال می شود و معاملات تجاری بین المللی مشمول این قانون نمی شود.

در این صورت، اگر بخواهید برای خانواده خود که در خارج از کشور هستند (مثلا زمانی که شما در استرالیا و خانواده شما ایران هستند) پول بفرستید، لازم است بدانید که برخی از فروشندگان در زمان خرید “تراکنش شخصی” به جای “خدمات و کالا” در خواست دارند.

تراکنش های تجاری، اگر لازم به تبدیل ارز مبدا به ارز مقصد نباشد، هیچ کارمزدی ندارد. بنابراین تا زمانی که شما به ارز رایج استرالیا پرداخت خود را انجام می دهید برای خرید چیزی نیاز به پرداخت کارمزد اضافی نیست.

کارمزد تراکنش ها وابسته به این است که تراکنش شما تجاری (Commercial) یا شخصی (Personal) باشد. پیش از این درباره کارمزد های ثابت پی پل به طور کامل توضیح دادیم، اما کارمزد جدید برای دارندگان حساب پی پل استرالیا به شرح زیر است.

[related_post themes="flat" id="35623"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *