سامسونگ در رهگیری محموله‌ها از بلاک چین استفاده خواهد کرد.

غول تکنولوژی دنیا، کمپانی سامسونگ قصد دارد از فناوری بلاک چین برای توزیع محصولات خود در بازار گوشی های هوشمند استفاده نماید.

به نقل از صاحب نیوز؛ کمپانی سامسونگ این کار را برای ارتقا عملکرد خود در شبکه ی جهانی انجام می دهد. یکی از شرکت های تابعه ی سامسونگ با نام Samsung SDS که از آن با عنوای بازوی ارائه ی خدمات و بخش آی تی این کمپانی یاد می شود، در این عرصه پیشرو می باشد.

بر اساس گفته های یکی از مدیران کمپانی سامسونگ، Samsung SDS می تواند با استفاده از بلاک چینمحموله های خود را که ارزش چند صد میلیاردی دارند به راحتی رهگیری کرده و هزینه ی ارسال آن ها را تا کاهش ۲۰ درصد کاهش بدهد. با توجه به این موضوع که بسیاری از شرکت ها استفاده از بلاک چین را تنها محدود به استفاده از ارزهای دیجیتالی می دانند، کمپانی سامسونگ را می توان در این عرصه به عنوان پیشرو در استفاده ی کاربردی از این فناوری دانست.

ظاهرا شرکت ها و سازمان های مختلف در حال آشنایی با فناوری بلاک چین هستند. بعید نیست که هر روز خبرهای مختلفی از پیشرفت این فناوری در کمپانی های مختلف بشنویم. بر اساس پیش بینی های موسسه ی گارتنر، تا سال ۲۰۲۵ کسب و کارهایی که به بلاک چین مرتبط می شوند ارزشی بالغ بر ۱۷۶ میلیارد دلار خواهند داشت.

در سال جاری انتظار می رود که شرکت سامسونگ اس اس دی علاوه بر یک میلیون کانتینر ۶۰ فوتی بتواند ۴۸۸ هزار تن کالا را از طریق خط هوایی جابجا نماید. این کالاها شامل گوشی های گلکسی اس ۹ و صفحه نمایش های ال ای دی می باشد.

منبع:cryptona.co

تهیه شده توسط وبسایت آتادکس

[related_post themes="flat" id="35758"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *