ردیت (Reddit) درگاه پرداخت بیت کوین، اتریوم و لایت کوین خود را دوباره فعال می کند

Reddit بزرگترین انجمن اینترنتی است که علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده در آن به ملاقات و بحث در مورد تکنولوژی با یکدیگر می پردازند. دسته بندی بیت کوین (Bitcoin) انجمن ردیت دارای ۸۱۶ هزار عضو فعال است و بخش ارزهای رمزپایه (Cryptocurrency) آن نیز بیش از ۶۶۳ هزار نفر مشترک دارد. اما حدوداً دو ماه پیش در مارس ۲۰۱۸، ردیت درگاه پرداخت بیت کوین خود را بعنوان یک روش پرداخت برای خرید لایسنس Reddit Gold غیر فعال نمود. اولین فعال سازی این پلتفرم پرداخت در ماه فوریه ۲۰۱۳ بوده است.

وب سایت Reddit بدون هیچ اطلاع رسانی قبلی، بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت قبول نمود و همچنین به مشتریان امکانپرداخت با پی پال (PayPal) و کارت های اعتباری را نیز میداد. اما به یکباره یکی از مدیران Reddit رأی داد تا این روش از وب سایت ردیت حذف گردد. او ادعا نمود که آنها با پلتفرم پرداخت Coinbase مشکلی داشتند که باعث شده تا درگاه پرداخت بیت کوین کاملاً غیر فعال شود. او می گوید:

بله درست است؛ تغییر تیم مدیریت کمپانی Coinbase در آینده ای نزدیک همراه با برخی مشکلات موجود در گزینه پرداخت با بیت کوین که بر فرآیند خرید برخی از کاربران ما تأثیر می گذارد، ما را مجبور به حذف Bitcoin به عنوان یک روش پرداخت نمود.

Coinbase تغییرات خود را با عنوان Coinbase Commerce ارائه نمود که اجازه میداد تا بازرگانان بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت در وب سایت های خود بپذیرند. از آنجایی که Reddit تصمیم به ارتقاء این درگاه پرداخت نداشت، بیت کوین را به عنوان روش پرداخت کاملاً غیرفعال نمود. Christopher Slowe، مدیر ارشد فناوری در Reddit، تأیید کرد که آنها زمان لازم برای ارتقاء پلتفرم Coinbase را نداشتند و تمرکز اصلی افراد بر طراحی جدید انجمن Reddit بوده است.

وقتی از Slowe سوال شد که آیا آنها قصد دارند آلت کوین های دیگری به غیر از بیت کوین را پشتیبانی کنند، وی گفت:

ما به دیگر ارزهای رمزپایه نیز نگاه کرده ایم؛ ما قصد داریم تا از اتریوم و لایت کوین که توسط Coinbase ارائه می شود، استفاده نماییم. درگاه پرداخت بیت کوین برای بازگشت به این پلتفرم تنظیم شده است و این بار کاربران گزینه هایی مانند پرداخت با Ethereum و Litecoin را برای خرید Reddit Gold تجربه خواهند نمود.

اخیراً نیز الکس اوهانیان، یکی از بنیان گذاران وب سایت Reddit، گفته بود که پیش بینی می کند قیمت اتریوم در سال ۲۰۱۸ به ۱۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

[related_post themes="flat" id="35670"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *