با ۷ ارز رمزنگاری قابل سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید …

اگر شما در حال شکار برای بیت کوین بعدی هستید با ۷ ارز رمزنگاری در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید!

هرچند که خیلی ها اکنون می گویند در سال ۲۰۱۸، دیگر بیت کوین در بین ارز های دیجیتال روند صعودی نخواهد داشت و جدیدا تا ۱۷-% نزول پیدا کرده است، اما بیت کوین پادشاه ارز های دیجیتال است. ترس از از دست دادن می تواند قدرتمند و خطرناک باشد که بر تصمیمات مالی تأثیر می گذارد. در حال حاضر بسیاری از افرادی که از روی دیوانگی ارزهای دیجیتالی از دست داده اند و به طور ناگهانی برای بیت کوین بعدی جستجو می کنند – یا حتی چیزی بهتر. به هر حال اگر شما فکر می کنید که نیاز به یک ارز دیگری دارید با ما همراه شوید…
انتخاب از بین آلت کوین ها

با بیش از ۱۳۰۰ سکه الت کوین – اساسا هر ارز دیجیتالی که لزوما بیت کوین هم نیست – انتخاب می شود، اما این موضوع کار ساده ای برای کشف برندگان بالقوه نیست. تونگ برای تعیین اینکه کدام یک از سکه ها ممکن است ارزش یک آگهی را داشته باشد از یک اسکنر چهار بخش استفاده می کند.

۱ تیم پشت آن را مطالعه کنید.

“از کجا آمده؟ آیا آنها قبلا با دیگر کریپت ها درگیر شده اند؟ آیا آنها توسط هر کسی حمایت می شوند و چه نوع تجربه ای را به ارمغان می آورند؟

۲ سکه هایی که بهترین را انجام داده اند و دارای بالاترین رتبه در بازار هستند.

به همین دلیل نگاه کنید “این چقدر مفید است؟ آیا آنها در حال تلاش برای حل یک مشکل هستند که نیازی به حل آن نیست؟ برخی از سکه های بی سابقه ای که بیرون می آیند، کاملا مضحک هستند. ”

۳ تعیین روند.

“من به نقشه ی سکه نگاه می کنم و متوجه می شوم که آنها چقدر از هدف دور هستند. آیا آنها یک شبکه آزمایشی یا بتا دارند؟ آیا ویژگی های جدیدی منتشر شده است؟ آیا قورک نرم یا سخت افزار وجود دارد؟ ”

۴ ارزیابی

“از آنجایی که سکه های الت زیاد مصرف می شود، من به ارزیابی بازار فعلی نگاه می کنم و می بینم که قیمت آنها درست است. بسیاری از سکه های آلت کوین تناسبی با قیمت بالا دارند و من تمایل به دوری از آن ها ندارم. ”

با توجه به این، در اینجا یک مرور کلی از هفت کریستوگرام ارائه شده است که تحلیلگران می گویند ممکن است در سال ۲۰۱۸ ارزش خرید آن را داشته باشند. مانند بیت کوین، تمام کریستوگرام ها به شدت از نوسان و خطر رنج می برند – بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری دارید، حتما موارد زیر را بخوانید…
۱- لایت کوین Litecoin LTC

۳ ژانویه: ۱۳٫۹۵ میلیارد دلار

عملکرد بیش از ۱۲ ماه گذشته، از تاریخ ۳ ژانویه: + ۶٫۰۲۵٪

چه کسی ایجاد کرده است آی تی؟ کارمند قبلی گوگل (و ستاره قابل توجه در جهان ارز دیجیتال) چارلی لی

در سال ۲۰۱۱، آن را به عنوان یک جایگزین برای بیت کوین می دانستند. لی به طور عمده قصد ندارد تا زمان لازم برای تایید معاملات جدید را کاهش دهد و بیت کوین را استخراج کند تا بتواند شرکت کند. “چشم انداز من این است که مردم هر روز برای خرید چیزهایی از لیتکوین استفاده می کنند. این فقط یک روش پرداخت برای انتخاب خواهد بود. » دارای ۸۴ میلیون سکه ، در مقایسه با ۲۱ میلیون بیت کوین. حدود ۵۴ میلیون سکه در حال حاضر در حال گردش هستند، در مقایسه با ۱۶٫۷ میلیون عرضه بیتکوین در حال عرضه.


۲-مونرو (XMR)

بازار: ۵٫۹۵ میلیارد دلار

عملکرد در سال ۲۰۱۷: + ۲٫۵۹۶٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ مثل بیتکوین، خالق مونرو ناشناس است.

جذابیت مونرو؟ ناشناس، با Monero، جزئیات هر تراکنش، از جمله فرستنده، گیرنده و اندازه، در یک لایۀ عمومی ثبت شده است، اما به صورت گزارش شده، آن ها را غیرقابل کشف می کند. در تئوری هیچ راهی برای جابجایی نقاط بین فرستنده، گیرنده یا اندازه تراکنش وجود ندارد.

یک سکه جذاب برای مجرمان سایبری؟ بله اما در ظاهر.

هکرها در حادثه Wanscry، که ۲۳۰٫۰۰۰ رایانه را در سیستم عامل ویندوز مایکروسافت آلوده کرده اند، و خواستار پرداخت مونرو شدند.

به گفته این افراد، موارد زیادی از هکرها که بیت کوین را درخواست می کنند، ثبت شده است، و پشتیبانان مونرو می گویند که بزرگترین استفاده سکه موارد غیر قانونی نیست. اخیرا مونرو گفت ۴۵ موسیقیدان، از جمله لانا دل ری، سیا و دولی پارتون، مونرو را می پذیرند. بسیاری از کسانی که با آن پرداخت می کنند، تخفیف می گیرند.

در حدود ۱۵٫۵ میلیون XMR در گردش وجود دارد و بر خلاف بیتکوین و Litecoin عرضه ثابت ندارد.
۳- نئو Neo

چرخه بازار: $ ۵٫۸۶ میلیارد

عملکرد در سال ۲۰۱۷: ۸۳٫۵۷۰+٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ دا هنگفئی، مدیر عامل شرکت Onchain و اهل فن بوکچین در چین، همراه با اریک ژانگ، یکی از بنیانگذاران اریگ ژانگ.

تونگ پیش بینی می کند که نئو، Ethereum چینی را به نام “Ethereum of China” تولید خواهد کرد، اگر چین موضع خود را در مورد ICOs کاهش دهد و بدیهی است که Neo راه طولانی ای برای رفتن دارد. Neo در حدود سال ۲۰۱۴ بوده است، زمانی که آن را “Antshares” نامیده بودند. بله، این تغییر به مرجع ماتریکس تبدیل شده است.

در حال حاضر عرضه نئو به میزان ۶۵ میلیون نفر از مجموع ۱۰۰ میلیون سکه است.


۴-کاردانو (Ada)

چرخه بازار: ۲۰٫۲۱ میلیارد دلار

عملکرد در سال ۲۰۱۷ (از زمان شروع معاملات در ماه اکتبر): + ۳٫۲۹۶٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ توسعه دهنده Blockchain هنگ کنگ (IOHK)

تونگ معتقد است که “این پلت فرم نسل بعدی تیم درست، فداکار و ثروتمند برای ایجاد یک قهرمان واقعی به جای Ethereum است.”

بلاک چین Cardano فقط چند ماه پیش راه اندازی شد و در ماه نوامبر با سکه های عظیم، سکه اش، Ada نامگذاری شد. این پروژه در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد و خود را به عنوان اولین شبکه بلاک چین تحت حمایت “فلسفه علمی” و توسط دانشگاهیان و مهندسان برجسته از طریق تحقیقات تحقیق شده به تصویب رسید.

چارلز هاكينسون، مدیر عامل آن، می گوید كه كاردنو مسائل مربوط به “امنیت” را مورد توجه قرار می دهد. چارچوب کاردانو هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد (آنچه که تیم به عنوان دوران بوت استرپ آن را اشاره می کند) و مرحله بعدی در نقشه راه آن است که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ راه اندازی می شود. این بدان معنی است که چارچوب آن همچنان ادامه دارد و توسعه یافته است، و ممکن است برای رسیدن به پلت فرم هوشمند طول بکشد.

حدود ۲۶ میلیارد از حداکثر ۴۵ میلیارد سکه در حال حاضر در حال گردش هستند.
۵- ریپل Ripple XRP

چرخه بازار: ۹۵٫۴۵ میلیارد دلار

عملکرد در سال ۲۰۱۷: + ۴۱٫۰۴۰٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ توسعه دهنده وب Ryan Fugger، بازرگان کریس لارسن و برنامه نویس جید مک کلب است.

توسعه دهندگان سابق بیت کوین در سال ۲۰۱۲ شرکت Ripple را راه اندازی کردند و ارزهای دیجیتال آن، XRP، توسط برخی از انواع صنعت به عنوان جانشین منطقی بیت کوین دیده می شود.

نیویورک تایمز در مورد Ripple می گوید که یک ارز نیست، بلکه یک سیستم است که هر ارز، از جمله بیت کوین، در آن می تواند معامله شود. ریپل با استفاده از تکنولوژی Blockchain خود، بیش از ۱۰۰ بانک را مجاز به استفاده از Ripple کرده است، بانک ها، ارائه دهندگان، مبادلات دارایی های دیجیتال از طریق RippleNet در سطح جهانی استفاده می شود.

در حال حاضر عرضه گردش XRP در حدود ۳۸٫۷ میلیارد تومان از حداکثر ۱۰۰ میلیارد است … که بسیار بیشتر از بقیه ارز های دیجیتال در این لیست است.
۶-آیوتا Iota MIOTA

بازار کل: ۱۱٫۱۰ میلیارد دلار

عملکرد در سال ۲۰۱۷ (از زمان شروع معاملات در ماه ژوئن): + ۵۲۵٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ David Sønstebø، Ivancheglo، Dominik Schiener، و Serguei Popov، یک تیم از کارآفرینان، ریاضیدانان و توسعه دهندگان هستند.

آیوتا هیچ هزینه تجاری، استخراج یا بلوکی ندارد. برای هر معامله ای که انجام می دهید، قدرت پردازش شما برای اعتبارسنجی دو معامله دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، و هر صاحب یوتا نیز یک معدن Iota می باشد.

اساسا، Iota به عنوان اولین رمزنگاری ایجاد شده بدون استفاده از blockchain ستایش شده است. در عوض، بر اساس یک معماری منبعی توزیع شده به نام “The Tangle” است.

حداکثر عرضه MIOTA فقط ۲٫۸ میلیارد دلار است و کل حداکثر عرضه در حال حاضر در گردش است.


۷- بیت کوین کش Bitcoin Cash

چرخه بازار: $ ۴۵٫۶۱ میلیارد

عملکرد در سال ۲۰۱۷ (از زمان شروع معاملات در ماه جولای): + ۶۲۳٪

چه کسی آن را ایجاد کرد؟ Bitcoin Cash توسط یک تیم از افرادی ساخته شده است که کتابچه راهنمای بلاک چین بیت کوین را ساختند. در حال حاضر توسط چندین تیم مستقل از توسعه دهندگان کنترل می شود.

Bitcoin Cash یکی از جدیدترین رمزنگاری های معروف است که در اوت ۲۰۱۷ به عنوان فورک بیت کوین توسعه یافته است. اساسا یک نسخه جدید از بیت کوین است که با بیت کوین ناسازگار است.

از آنجا که Bitcoin Cash دارای محدودیتی برای اندازه بلاک بزرگ است، سازندگان آن می گویند دارای ظرفیت بیشتری برای رسیدگی به معاملات با هزینه های پایین تر و تایید سریع تر دارد. از سوی دیگر، این استدلال، وفاداران بیت کوین هستند که معتقدند که افزایش تعداد بلاک، طبیعت غیرواقعی کریستوآوران را به خطر می اندازد. شکاف فلسفی بین بیتکوین و Bitcoin Cash به وضوح توسط Forbes مشخص شده است.

در اواسط ماه نوامبر، Bitcoin Cash به طور کلی به جایگاه بازار Ethereum برای تبدیل شدن به ارز رمزنگاری تبدیل شد. از آن زمان تا به حال به جایگاه سوم بازگشته است. عرضه آن در حال حاضر در حدود ۱۶٫۸ میلیون و حداکثر ۲۱ میلیون دلار است.
ارائه شده توسط وب سایت آتادکس

[related_post themes="flat" id="35842"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *