یاهو ژاپن بخشی از سهام یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده را خریداری نموده است

یاهو ژاپن روز جمعه تأیید کرد که بخشی از سهام یک صرافی ارزهای رمزپایه را خریداری کرده است. طبق گزارش رویترز، Z Corporation که یک شرکت زیرمجموعه متعلق به یاهو ژاپن است ۴۰ درصد سهام صرافی BitArgo مستقر در توکیو را به ارزش حدوداً ۳ میلیارد ین (معادل ۲۷ میلیون دلار) تصاحب نموده است. همچنین ۶۰٪ باقیمانده سهام هنوز متعلق به CMD Lab، شرکت مادر BitArgo، است. یاهو ژاپن در بیانیه ای گفت که راه اندازی این صرافی در پاییز سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

Yahoo! Japan در ژانویه سال ۱۹۹۶ به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین کمپانی یاهو و هلدینگ چند ملیتی ژاپنی Softbank ایجاد شد. Yahoo! Japan همچنان در صنعت اینترنت ژاپن پیشتاز است؛ در حالی که یاهو از اواخر سال ۲۰۰۰ تاکنون محبوبیت زیادی در عرصه بین المللی نداشته است.

یاهو ژاپن گفت:

با استفاده از سرویس های عملیاتی و تخصص امنیتی گروه یاهو، ما از عملیات صرافی BitArgo مستقر در توکیو پشتیبانی می کنیم؛ زیرا هدف آن ارائه خدماتی است که امن بوده و استفاده از آن آسان است.

شایعات مربوط به این خرید سهام اولین بار در ماه مارس شنیده شد. هرچند همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در آن زمان آنها نشان دادند که یاهو ژاپن از طریق پلتفرم معاملاتی فارکس، YJFX، و نه از طریق شرکت Z Corporation سرمایه گذاری می کند.

ژاپن یک مرکز صنعتی با بیش از سه میلیون معامله گر ارزهای رمزپایه است و اخبار مربوط به سرمایه گذاری یاهو ژاپن فقط چند روز پس از آن منتشر شد که تنظیم کننده قوانین مالی کشور دستور داد تا مبادلات ارزهای دیجیتال توسط صرافی های Eternal Link و FSHO به دلیل روش های ناکافی KYC متوقف گردد.

به همین ترتیب در ماه جاری، Monex Group اعلام کرد که قراردادی برای به دست آوردن صرافی Coincheck که در معرض حملات هکرها قرار گرفته بود را تنظیم نموده است.

[related_post themes="flat" id="35589"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *