کرک نرم افزار styku استیکو

دانلود کرک نرم افزار styku استیکو اسکن سه بعدی بدن

مترهای اندازه گیری دستی قدیمی را دور بریزید. ما همگی خطاهای اندازه گیری های دستی انسان را می دانیم. استیکو ۷۶ درصد دقیق تر از اندازه گیری های دستی متخصصان با مهارت می باشد.

کار با این نرم افزار ساده است. به سادگی روی میز چرخان می ایستید و ۳۰ ثانیه پلت فرم می چرخد. اسکیتو طی یک فرایند بیخطر و بی ضرر عکس های مادون قرمز با وضوح بسیار بالا در عرض چند ثانیه از بدن می گیرد.

این گجت روی قدرتمندترین دوربین سه بعدی جهان ساخته شده است که کمتر از ۳۰ ثانیه میلیون ها نقطه اطلاعاتی را از بدن می گیرد. میز چرخشی اتوماتیک آن ۳۶۰ درجه می چرخد تا از تمام بدن عکس گرفته شود.

نرم افزار حسی و مولتی پلتفرم

 

برنامه استیکو به حرفه ای ها این توانایی را می دهد تا اسکنی از کل بدن بگیرند، مدل های ۳ بعدی را ببینند، اندازه گیری کنند و تغییرات در بدن را دنبال کنند، اندازه گیری های سلامتی و فیتنس را محاسبه کنند و کارهای بسیار دیگری.

این برنامه با ویندوز ۸ سازگار است و دارای صفحه نمایشی لمسی می باشد. استیکو از ۶۰۰ عکس مادون قرمزی که در چند ثانیه می گیرد یک مدل سه بعدی می سازد این مدل سه بعدی می تواند بچرخد و بزرگنمایی شود تا هر قسمت از بدن را با جزییات ریز مورد ارزیابی قرار دهد.

جهت دریافت کرک نرم افزار از طریق

[related_post themes="flat" id="36576"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *