کرک نرم افزار CAPTAINS LOG MINDPOWER BUILDER تست و آزمون

و هم اکنون کرک نرم افزار توانبخشی و آموزش شناختی Captains Log توسط مهندسی معکوس crack4u کرک شد!

 

نرم افزار Captain’s Log MindPower Builder توسط روانشناسان، مدرسان، متخصصان روانپزشکی، درمانگران زبان گفتاری یا گفتار درمانی، درمانگران شغلی و سایر متخصصان توانبخشی بالینی در سراسر ایالات متحده و در بسیاری از کشورهای دیگر استفاده می شود. این ابزار قدرتمند آموزش مغز برای کمک به بهبود حافظه، توجه، ادراک، استدلال، برنامه ریزی، قضاوت، یادگیری عمومی و عملکرد کلی اجرایی طراحی شده است.

مشتریان شما در تمام سنین می توانند کشف کنند که چقدر هیجان انگیز می تواند قدرت مغز خود را اعمال کند! این جراحی جامع ذهنی شما بیش از ۲۰۰۰ تمرین مغز با تمرکز مختلف را هدف قرار دادن ۲۰ مهارت مختلف شناختی ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

قابلیت شخصی سازی در نرم افزار Captains Log

شما به راحتی می توانید طرح تمرین مغز سفارشی ایجاد کنید …
MindPower Builder گزینه های انعطاف پذیری را فراهم می کند، همچنین کنترل و سهولت استفاده را برای شما که نیاز به ایجاد یک برنامه آموزش شناختی سفارشی برای افراد با توانایی های متنوع زیاد را دارید فراهم می کند. شما همیشه کنترل، با توانایی شروع، متوقف کردن، تغییر، پرش، و ساخت تمام تمرینات مغزی است. با استفاده از جادوگر آسان برای استفاده MindPower Builder، می توانید با استفاده از مجموعه ای از تمرینات ارزیابی ویژه برای ایجاد طرح های کاملا شخصی و هدفمند برای کودکان و بزرگسالان، “تست و آموزش” را انجام دهید. این تمرینات ارزیابی می تواند در هر زمانی برای به روز رسانی برنامه آموزش فردی یا نشان دادن پیشرفت در هر زمان مجددا اجرا شود. اگر ترجیح می دهید، به جای استفاده از گزینه تست و قطار.

آزمون Captain Log : هوشمند و منعطف

پیگیری پیشرفت …
پیشرفت به صورت خودکار اندازه گیری می شود و در هر دو فرمت داده ها و گراف ها موجود است. سیستم به صورت خودکار تنظیم می شود تا دانش آموزان به چالش کشیده شوند.

نرم افزار توانبخشی Captain’s Log : سرگرم کننده

وقفه های سرگرم کننده …
Captain’s Log MindPower Builder ورودی ویژگی های سرگرم کننده و انگیزه شکستن بازی های ویدئویی فراهم می کند که یک سیستم پاداش ساخته شده است برای تشویق بازیکنان به انجام بهترین کار خود را. این بازی مغزی گزینه ای است که می تواند در هر برنامه آموزشی گنجانده شود و در عین حال سرگرم کننده نیز می تواند به ایجاد مهارت های شناختی مهم کمک کند. چند مثال برای زیر کلیک کنید.

MindPower Builder : همیشه در دسترس

فناوری ابر و آموزش از راه دور …
شما هم اکنون می توانید بازیکنان را از راه دور با استفاده از تکنولوژی Cloud Cloud BrainTrain آموزش دهید. فقط برنامه را بر روی رایانه مشتری خود نصب کنید و برنامه آموزشی سفارشی خود را به Cloud آپلود کنید. برنامه به طور خودکار برنامه آموزش را به کامپیوتر خود دانلود می کند. شما می توانید از طریق اینترنت اطلاعات خود را به دست آورید و برنامه آموزشی را از راه دور تغییر دهید. تمام نتایج آموزش خود را در خانه و در دفتر خود به طور خودکار در هماهنگی باقی خواهد ماند. داده های شما به صورت آنلاین در قالب رمزگذاری شده بدون هیچ گونه شناسایی ذخیره می شوند و کاملا امن هستند.

نرم افزار ارزیابی چند بعدی

آموزش بیولوژیکی EEG اختیاری
تقویت قدرت آموزش شناختی خود را با استفاده از ساده، حسگر نور خورشید به پروتکل آموزش خود اضافه کنید. با استفاده از دستگاه NeuroSky MindWave، می توانید به مشتری خود کمک کنید تا بتواند حالت روحی آرام، شاد، هشدار، آرام و آرام را در حالی که تمرینات را کامل می کند، یاد بگیرد. اگر شما انتخاب کنید که این گزینه “BrainPower” را شامل کنید، برخی از بازی های ویدئویی را می توان کاملا با موج های مغز کلاینت کنترل کرد.

مردم در مورد Captain Log MindPower Builder چه می گویند؟

با استفاده از این برنامه شما خواهید دید فرزند شما می دانست که شما تا به حال، که در جایی پنهان شده بود، فقط منتظر پیدا شدن بود.
فقط در یک دوره کوتاه، ما شاهد پیشرفتهای چشمگیری در توانایی های حافظه، خواندن و در سایر زمینه های شناختی پایه ای که تحت پوشش Captains Log قرار دارد.
پس از سالها کار با آسیب مغزی، ADD، LD، Aphasia و غیره، من خوشحالم که یک روش عمیق، سیستماتیک و برنامه ریزی شده برای نزدیک شدن به این جمعیت ها را می بینم.
ظرافت این درمان، راه هایی است که می تواند با افرادی که بیشترین میزان کمبود عملکرد را دارند، به کار خود ادامه دهد.
افراد از چندین سال به بعد از نظر علمی و رفتاری به بالاترین رده خود می روند.
نرم افزار حافظه کاری Captain’s Log MindPower Builder بهترین انتخاب من به عنوان برترین برنامه آموزش مغز و تمرین های مغزی است زیرا در تمام سنین و رده های بالینی موثر است.

 

جهت ثبت سفارش کرک نرم افزار Captain’s Log MindPower Builder 2019 از طریق فرم درخواست و یا تماس تلفنی اقدام فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36683"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *