مدیر عامل توییتر می گوید به آینده بیت کوین امیدوار است

بلومبرگ گزارش داد که جک دورسی، مدیر عامل شرکت Twitter و Square، در جریان مصاحبه ای در کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ گفته که در مورد نقش ارزهای رمزپایه در آینده سیستم های پرداخت بسیار خوش بین است.او گفت:

اینترنت سزاوار یک ارز واحد است و بزودی آن را خواهد داشت.

روز چهارشنبه ۱۶ مه در جریان کنفرانس Consensus ۲۰۱۸، دورسی چشم انداز روشن خود در رابطه با ارزهای دیجیتال را با علاقه مندان به اشتراک گذاشت و گفت که ارزهای مجازی در آینده ابزار قانونی جهت پرداخت های بین المللی خواهند بود. او گفت که نمی داند ارز دیجیتال واحد بیت کوین خواهد بود یا نه، اما امیدوار است که اینگونه باشد. دورسی گفت:

این تکنولوژی یک تغییر اساسی در دنیای ماست و می تواند پیامدهای مثبت بسیاری داشته باشد. ما باید این کار را انجام دهیم تا به قانون گذاران و SEC آموزش دهیم که چرا این فناوری مهم است.

Square، توسعه دهنده خدمات مالی و پرداخت، در سال ۲۰۱۴ به بازرگانان اجازه داد تا بیت کوین (BTC) را بپذیرند و در ماه فوریه سال جاری نیز مبادلات بیت کوین را برای تقریباً تمامی کاربران برنامه Cash خود ارائه نمود. با این حال همه کارکنان شرکت Square با نظرات خوش بینانه دورسی موافق نیستند. او می گوید که پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده یک حرکت بسیار متضاد در این شرکت بوده و افزود که هنوز بحث و مبارزه بر سر این موضوع ادامه دارد. براساس صحبت های جک دورسی، برخی از اعضا هیئت مدیره شرکت در برابر ایدۀ پشتیبانی از ارزهای رمزپایه مقاوم هستند.

در آغاز ماه مه، Square سود سه ماهه اول خود از مبادلات بیت کوین را اعلام نمود که تنها حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار بود. تجارت بیت کوین بازگشت سرمایه حدوداً ۵ درصدی برای Square داشته؛ زیرا این شرکت ۳۳.۹ میلیون دلار برای خرید توکن ها پرداخت کرده است.

سخنرانی اخیر دورسی، نظرات قبلی او را تأیید می کند که بیت کوین ظرف یک دهه به “ارز واحد” جهان تبدیل خواهد شد. او می گوید:

جهان در نهایت یک ارز واحد خواهد داشت، اینترنت یک ارز واحد خواهد داشت. من شخصاً بر این باور هستم که آن بیت کوین خواهد بود.

دورسی خاطر نشان کرد که در حال حاضر بیت کوین کند و پر هزینه است و استفاده از آن به عنوان یک ابزار مبادلات پولی دشوار است.

[related_post themes="flat" id="35524"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *