راهنمای کیف پول نئو (NEO) : از ساخت تا روش استفاده

ارز دیجیتال نئو (NEO) یکی از بهترین ارز های رمزپایه در سال ۲۰۱۷ نام گرفت. برای این که بیشتر با قدرت نئو آشنا شوید، جالب است بدانید که قیمت نئو در ابتدای سال ۲۰۱۷ ۰٫۱۵ دلار به ازای هر واحد بود. تا دسامبر ۲۰۱۷ با روندی همیشه افزایشی به ۷۹ دلار و حالا با مراجعه به ربات ارزبازار تلگرام متوجه می شویم که هر واحد این ارز تقریبا ۱۰۰ دلار ارزش دارد. یعنی این ارز دیجیتال بیش از ۴۹,۰۰۰ درصد رشد داشته است! در ادامه به آموزش کامل کیف پول نئو از ساخت تا روش استفاده از برای ارسال و دریافت نئو می پردازیم.

نئو در زمانی که چین از به اجرا در آمدن ICO ها جلوگیری می کرد، مورد آزمایش قرار گرفت ولی توانست به لطف تلاش جامعه کاربران نئو در بازار پایداری پیدا کند.

این ارز با نام دیگر اتریوم چینی مشهور شد و نئو همچنین توکن رمزپایه دیگری در اکو سیستم خود به نام GAS دارد که قبلا با نام Antcoin شناخته می شد. GAS همان طور که از نامش هم پیداست، حکم سوخت برای زنجیره بلاک نئو را دارد.

پیش از این در نوشته های گذشته درباره جزئیات ارز نئو توضیحاتی داده ایم. اگر تازه با نئو روبرو شدید و درباره آن اطلاعاتی ندارید، نوشته های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • ارز رمزپایه نئو : هر چیزی که لازم است بدانید!
  • خرید نئو از صفر تا صد

پس از این که درباره مفهوم نئو و ارز آن اطلاعاتی کسب کردید. مرحله بعدی برای بهره مندی از امکانات و قابلیت های نئو، ساخت کیف پول نئو است. بدون داشتن کیف پول نئو نمی توانید این ارز رمز پایه را مورد استفاده قرار دهید. در این نوشته آموزشی به روش ساخت کیف نئو معتبر می پردازیم.

منظور از کیف پول نئو معتبر، کیف پولی قانونی و نه کلاهبرداری است که به کاربر امکان دریافت سکه GAS به عنوان پاداش در ازای نگهداری نئو بدهد.

برخی از صرافی های آنلاینی که از نئو پشتیبانی می کنند عبارتند از :

  • وبسایت (ایرانی)
  • بایننس
  • بیت فینکس
  • کریپتوپیا

یکی از انواع کیف پول هایی که تا به حال مورد تایید همگان بوده، کیف پول NEON است. پس از بررسی کردن این کیف پول برای بیش از ۶ ماه متوجه شدیم که این کیف پول ایمن و برای نگهداری از نئو و دریافت GAS به عنوان پاداش مناسب است.

البته در استفاده از این کیف پول بعضی مواقع خطاهایی وجود دارد ولی از طرفی دیگر تیم توسعه دهنده آن نیز بسیار فعال است.

مدتی است که کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس هم از ارز نئو از طریق کیف پول NEON پشتیبانی می کند. اگر کیف پول لجر نانو اس دارید، خطر امنیتی دریافت GAS هم کمتر می شود و به پیشنهاد می کنیم از این کیف پول سخت افزاری استفاده کنید.

حتی اگر لجر نانو اس هم ندارید، همچنان می توانید با کیف پول NEON سکه های GAS را دریافت کنید. در ادامه به آموزش راه اندازی کیف پول نئو NEON و درخواست GAS می پردازیم.

کیف پول NEON توسط توسعه دهندگان نئو ساخته نشده ولی توسعه دهندگان نئو آن را مورد بررسی قرار داده اند و آن را ۱۰۰ درصد ایمن توصیف کرده اند.

[related_post themes="flat" id="35658"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *