ایده پی پل برای ارائه عینک های واقعیت افزوده با قابلیت پرداخت

با وجود غول های فناوری مانند اپل که ظاهرا قصد طراحی محصولات مشابه را دارد، پی پال می خواهد ایده واقعیت افزوده را برای ساخت عینک هایی که امکان پرداخت هزینه (انجام تراکنش) را دارند، به کار بگیرد.

ین نرم افزار همان طور که از آن انتظار می رود، طبق این ایده که در سال ۲۰۱۶ مطرح شد ولی هفته گذشته بیشتر به آن پرداختند، باید بتواند اطلاعات محصول رو روش های پرداخت هزینه یک شی فیزیکی را پوشش دهد.

یک مشتری در یک فروشگاه به یک کالا در قفسه های ویترین یک فروشگاه نگاه می کند و یک لایه روبروی خود خواهد دید که توضیحات مجازی شامل قیمت، روش های پرداخت و قوانین بازگشت کالا را به او نشان می دهد.

این عینک ها حتی می توانند با اطلاعاتی که از سازندگان و فروشندگان در سیستم خود دارند، مشتری را برای خرید یک کالا به صورت آنلاین راهنمایی و هدایت کنند.

هنوز پی پال درباره ساخت و توسعه چنین سیستمی نظری نداده است.

طبق گفته معاون ارشد و تحلیلگر کمپانی Jefferies، رمسی الاسل، عینک های واقعیت افزوده راهکار دیگری برای انجام پرداخت به صورت دیجیتالی برای یک کمپانی است که سال ها این فضا را در دست داشته است.

الاسل انتظار ندارد که به این زودی ها پی پال این قابلیت را ارائه کند ولی می گوید که احتمال آن زیاد است که در آینده اگر این راهکار عملی شود آن را آماده کند. او گفت:

از آن جایی که تجارت دیجیتال و فیزیکی به شکلی در هم آمیخته شده اند، به نظر می رسد که پی پال قصد دارد برای چنین چیزی برنامه ریزی کند.

پی پال تا به حال سعی داشته تا کاربرد روش پرداخت و خرید Venmo و PayPal را گسترش دهد.

خیلی وقت است که مشتریان در خرید های آنلاین خود از فروشندگان می توانند از طریق اکانت پی پال خود استفاده کنند. ولی این کمپانی به تازگی امکان استفاده مشترین از این روش پرداختی را در فروشگاه های فیزیکی نیز فعال کرده است که این کار از طریق یک سخت افزار طراحی شده به طور خاص و سیستم موبایل امکان پذیر است.

سیستم پرداخت دیدن و خریدن که فناوری واقعیت افزوده در اختیار کاربران قرار می دهد احتمالا نگرانی های امنیتی را افزایش می دهد و تا زمانی که کامل شود باگ هایی خواهد داشت ولی از طرفی می تواند پی پال را تبدیل به پیش قدم عملی در استفاده از این فناوری کند که امتیاز خاصی به حساب می آید.

[related_post themes="flat" id="35721"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *