افزایش ناگهانی قیمت زی کش (ZEC) در بازار ارزهای رمزپایه

قیمت زی کش (ZEC) روز دوشنبه پس از اعلام پشتیبانی صرافی Gemini از معاملات این ارز رمزپایه به ۳۴۵ دلار افزایش یافت. Gemini اعلام کرد که ارز رمزنگاری شده ZCash را هفته آینده به لیست ارزهای پشتیبانی شده توسط این صرافی اضافه خواهد نمود.

زی کش روز معاملاتی خود را با قیمت کمی بیش از ۲۵۰ دلار آغاز نمود و تا مدت کوتاهی بعد از ساعت ۸:۰۰ UTC با همین قیمت معامله میشد. پس از این، قیمت زی کش با افزایش ناگهانی مواجه شده و به ارزش ۳۴۵ دلار رسید. زی کش توانایی حفظ این سطح را نداشت و اندکی بعد به سطح ۳۰۶ دلار سقوط نمود. با این وجود، این رشد قیمت نشان دهنده افزایش بیش از ۲۲ درصد در یک روز است. در پی این رشد قیمت ناگهانی، حجم معاملات زی کش در بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار افزایش داشت.

هم اکنون زی کش با یک کارمزد ۱۶ تا ۱۸ دلاری در برابر واحد پولی کره جنوبی به فروش می رسد، اگر چه صرافی های کره ای در حال حاضر درصد کمی از حجم معاملات جهانی ZEC را تشکیل می دهند.

نوسانات قیمت زی کش به طور مستقیم پس از اعلام پشتیبانی صرافی Gemini، مستقر در نیویورک، رخ داد. Gemini اعلام کرد که از اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS) برای افزودن سه جفت ارزی بر پایه زی کش، مجوز های لازم را اخذ نموده است. نکته قابل توجه این است که کاربران Gemini در ابتدا قادر به انتقال سکه های خود به آدرس های محافظت شده زی کش نخواهند بود.

Zcash سومین ارز رمزنگاری شده است که از سوی صرافی Gemini پشتیبانی می شود. همچنین Gemini تا کنون تأییدیه NYDFS را جهت پشتیبانی از بیت کوین کش و لایت کوین دریافت نموده است؛ هر چند هنوز زمان مشخصی برای اضافه شدن این ارزها به پلتفرم معاملاتی اعلام نشده است.

این واقعیت که NYDFS به عنوان یکی از سخت گیر ترین نهاد ها در حوزه قانون گذاری ارزهای رمزپایه در ایالات متحده مجوز های لازم را به صرافی Gemini اعطا نموده، قابل توجه است؛ زیرا این سکه ها به عنوان ابزارهای پولشویی اغلب مورد انتقاد قانون گذاران قرار می گیرند. این توسعه می تواند نتایج خوبی بر ارزش دیگر آلت کوین ها، از جمله مونرو، داشته باشد.

ارزش ارزهای رمزپایه, ارزهای رمزنگاری شده, 
[related_post themes="flat" id="35548"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *