دانلود نرم افزار AMTS Cattle Professional به همراه کرک

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4u

مدل های فرمولاسیون AMTS مبتنی بر آخرین علم موجود است. با مجوز جهانی سیستم کربوهیدرات و پروتئین Cornell Net (CNCPS)، نرم افزار ما با آخرین زیست شناسی به روز می شود.

شما مشغول هستید. نرم افزار ما طراحی شده است تا کارآمد باشد. ما معتقدیم که کاربران فقط باید یک بار وارد شوند. داده های دیجیتالی (از قبیل کتابخانه خوراک) می توانند به صورت الکترونیکی وارد شوند. قالب ها به شما اجازه می دهند اطلاعات را برای ورودی های معمول بارگیری کنید. محصولات AMTS می توانند داده ها را با برنامه های فرمولاسیون عمده ای به اشتراک بگذارند.

مزایای صرفه جویی در وقت و بهینه سازی

سازه های گروه مزرعه / لات
رابط کاربری Cattle.Pro از یک ساختار Farm / Barn / Group بهره می برد. ورودی هایی که برای یک گروه مشترک هستند (به عنوان مثال، دما در یک انبار) یک بار در سطح بارن / لوت وارد می شوند و توسط تمام گروه ها در آن انبار ارث می شود.

واردات داده ها
واردات تجزیه و تحلیل داده ها از آزمایشگاه های شرکت کننده

به روز رسانی دستور العمل
در بسیاری از مزارع، دستور العمل پایه به گروه های مختلف تغذیه می شود، که تنها در مقادیر ارائه شده متفاوت است. با استفاده از .Pro، شما می توانید گله را با استفاده از دستور العمل مدل کنید؛ این دستور را به عنوان گروه غذایی به عنوان گروه غذایی انتخاب کنید، مصرف گروه را تغییر دهید و نتایج را ارزیابی کنید. وقتی تغییری در دستور غذا ایجاد میکنید، جیره را برای همه گروههایی که به آنها تغذیه شده به روز می کنید.

کتابخانه خوراک مشترک
تمام فید ها را در یک فامیل در یک فایل استفاده کنید. بدون گذشت زمان نیاز به دوباره ورود داده های مشابه بین فایل ها.

بهینه سازی را انتخاب کنید
AMTS.Cattle.Professional ارائه می دهد دو بهینه سازی. مشتریان می توانند با بهینه سازی اساسی که با نرم افزار استاندارد یا ارتقاء به AMTS.Cattle.Professional (ao) باقی می مانند، باقی بمانند. مشتریان همچنین می توانند تابع مخلوط را ارتقا دهند تا بهینه سازی خطی مواد موجود در AMTS.Cattle.Professional (mo) بهینه شود. برای باز کردن قدرت کامل بهینه سازی، آنها می توانند به AMTS.Cattle.Professional (ao +) بسته شوند.

بهینه سازی استاندارد
اشتراک اولیه شامل یک بهینه ساز خطی است که جیره ها را برای یک راه حل کم هزینه با یا بدون شامل پارامترهای محدود کننده مانند محدودیت موجودی، ملاحظات مینیمم / حداکثر مواد غذایی، و غیره شامل می شود. بهینه سازی خطی قیمت سایه ها را فراهم می کند و محدودیت های محدودی را تعیین می کند.

بهینه سازی پیشرفته
برای هزینه های اضافی، AMTS.Cattle یک الگوریتم ژنتیک بهینه ساز، .Pro (ao) ارائه می دهد. بهینه ساز پیشرفته به شما امکان می دهد که هزینه های درآمد بیش از هزینه های غذا را به حداکثر برسانید یا هزینه های خوراک را به حداقل برسانید. الگوریتم ژنتیک با یک رژیم غذایی پایه شروع می شود و به منظور رژیم غذایی بهتر تولید می کند. این روش، بر خلاف هر بهینه ساز دیگری که امروزه استفاده می شود، کنترل تصمیم گیری بیشتری را به شما می دهد. همان طور که بهینه سازی می کند، می توانید محدودیت های مواد مغذی را مشاهده کنید که بیشترین چالش را دارند. این همچنین تعدادی از راه حل ها را ارائه می دهد به طوری که پس از انتخاب این راه حل ها رژیمی که فکر می کنید بهترین است! به این ترتیب، شما، متخصص تغذیه حرفه ای، می توانید بهترین رژیم غذایی برای مزرعه را ببینید.
علاوه بر این، این بهینه ساز جدید دارای دو هدف است: به حداقل رساندن هزینه یا حداکثر درآمد بیش از هزینه های خوراک. تجربه و تحقیقات ما نشان دهنده بهبود درآمد بیش از هزینه های غذا تا ۱۰٪ است. با افزایش هزینه های خوراکی امروز، بازخورد مشتریان خود را اگر می توانید ۱۰٪ IOFC خود را افزایش دهید، تصور کنید!

بهینه سازی مخلوط
برای هزینه های اضافی، AMTS.Cattle ارائه می دهد توانایی انجام بهینه سازی خطی مواد مخلوط برای توسعه مخلوط بهینه سازی شده با کمترین هزینه که با عناصر و محدودیت های مواد مغذی است. این کاربر با استفاده از یک روش ساده برای صرفه جویی در هزینه مخلوط در حالی که متعادل سازی برای ترکیب شیمیایی عمده، مواد معدنی / ویتامین ها، و مواد افزودنی فراهم می کند.

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36419"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *