دانلود نرم افزار توانبخشی RehaCom به همراه کرک

برای اولین بار در ایران تیم مهندسی معکوس crack4u افتخار دارد کرک نرم افزار توانبخشی  Rehacom به صورت فول ماژول در نسخه ۶٫۸ ارائه دهد.

نتایج آزمون تحلیل کواریانس تک متغیری (ANCOVA) نشان داد که با وجود کنترل اثر پیش آزمون بین دو گروه آزمایش و کنترل، از لحاظ پس آزمون مربوط به میانگین نمرات افسردگی در سطح معنی داری ۰۵/۰ P< تفاوت معناداری وجود داشت. در نتیجه نرم افزار توانبخشی شناختی رها کام به طور معناداری در بهبود افسردگی بیماران مبتلا به سکته مغزی موثر بود.
دانلود نرم افزار توانبخشی RehaCom به همراه کرک

این نرم افزار یک برنامه جامع است که از سیستم های کامپیوتری برای توانبخشی شناختی استفاده می کند. این ابزار کاربردی می تواند به کاربران در بهبود عملکرد در حوزه های Attention (توجه)، Concentration (تمرکز)، Memory (حافظه)، Perception (ادراک) و سایر فعالیت های روزانه فرد کمک کند.
این نرم افزار دارای ۲۰ ماژول به زبان انگلیسی است اما آنچه درباره این نرم افزار ارزشمند است آن است که امکان دسترسی به این ماژول ها به ۲۱ زبان دیگر نیز امکان پذیر می باشد. همچنین این نرم افزار دارای امکان Auto-Adaptive (انطباق اتوماتیک) می باشد. بدان معنی که سطح پیچیدگی و سختی Task ، باتوجه به عملکرد بیمار و پاسخگویی او به سوالات و تمرین ها به طور اتوماتیک افزایش یا کاهش می یابد. همچنین این سیستم نرم افزاری امکان رصد کردن عملکرد فرد در هنگام کار با این نرم افزار را به صورت آنلاین فراهم نموده است.
RehaCom می تواند همزمان توسط چند درمانگر و چند مراجعه کننده به کار گرفته شود. تنها کافی است برای هریک، یک پروفایل جداگانه تعریف گردد. همچنین از دیگر قابلیت های این پکیج توانبخشی این است که امکان تنظیم برخی متغیرها را برای درمانگر فراهم می کند تا به این طریق بتوان دانش و توانمندی متخصصان بالینی را نیز در راستای نرم افزار قرار داد.

استفاده برای متخصصان
RehaCom به صورت گسترده توسط neuropsychologists، کاردرمانی و پزشکان در مراکز توانبخشی، بیمارستان ها و درمانگاه (عمومی و خصوصی) استفاده می شود. در حال حاضر RehaCom در ۹۵ درصد کلینیک های توانبخشی آلمان و در سراسر جهان از جمله اروپا و آسیا استفاده می شود.

استفاده از اینترنت
RehaCom همواره از اینترنت استفاده می کند. درمانگران می توانند مدول هایی را برای بیماران خود تجویز کنند، مانع پیشرفت و تغییر وظایف خود با نظارت از راه دور شوند. این به خصوص از طرف پزشکان شغلی که در جامعه کار می کنند و مناطق وسیعی را پوشش می دهند یا مایل به بهبود درمان بیمار خود هستند، اهمیت دارد.

استفاده برای بیماران
RehaCom دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است، اما بیشترین استفاده را از کسانی که آسیب مغزی به دست آورده اند، از جمله سکته مغزی. این را می توان از مراحل حاد ترین استفاده کرد، تمام راه را از طریق بهبودی آن. RehaCom همچنین می تواند برای کسانی که با مشکلات MS، ADHD، افسردگی و Visual Field درگیر هستند مفید باشد.

هیچ مانعی برای استفاده از سیستم RehaCom وجود ندارد.

دانلود برترین نرم افزار توانبخشی RehaCom

مزایای اصلی نرم افزار RehaCom چیست؟

برای پزشک
ریشه در علم
این سیستم توسط و برای neuropsychologists در طول ۲۰ سال گذشته توسعه یافته است. گرچه آن را مانند یک بازی احساس می کند، آن را در علم ریشه دارد و از لحاظ بالینی ثابت شده است.

گزینه های زبان چندکاره
نرم افزار در ۲۱ زبان بدون هزینه اضافی در دسترس است، بنابراین مشتریان می توانند در زبان مادری خود آموزش دهند. بیش از ۲۵ ماژول در زبان انگلیسی در دسترس هستند.

استفاده جهانی
این روش ها تمام مراحل توانبخشی را پوشش می دهد. آموزش می تواند در اسرع وقت پس از ABI شروع شود و تمام راه را از طریق توانبخشی ادامه دهد.

کمبود خاص
ماژول ها تمام نقص شناختی شامل توجه، واکنش، حافظه و عملکرد اجرایی بالا را پوشش می دهد. این بدان معنی است که کمبود می تواند هدفمند و به طور خاص آموزش دیده باشد.

خودکار سازگار
سیستم به طور خودکار تطبیقی ​​است، به این معنی که فعالیت سخت تر یا ساده تر بسته به عملکرد مشتری است. این باعث پیشرفت مداوم و کاهش خستگی مشتری می شود.

آزمایش
RehaCom ارائه می دهد تعدادی از ماژول های غربالگری برای تشخیص نقص ها و توصیه های مربوط به ماژول های آموزشی شناختی. غربالگری منظم همچنین می تواند نشان دهنده پیشرفت و گزارش دقیق باشد.

نظارت از راه دور
آموزش های نظارت شده بر روی اینترنت با مجوز های اینترنتی در دسترس است. شما می توانید یک برنامه آموزشی تجویز کرده و مشتریان خود را از راه دور نظارت کنید.

حداکثر زمان
درمان تقویت استراتژی های درمان با استفاده از ماژول RehaCom. این کار شما را قادر می سازد تا کارآمدتر با مشتریان خود کار کند و پس از چند جلسه، حتی حتی ممکن است به تنهایی کار کنند.

برای بیمار
بهبود عملکرد شناختی
با استفاده صحیح از بیمار، بهبود چشمگیر در مناطق کمبود شناختی را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از وظایف استراتژی های درمانگر خود را تقویت و به حداکثر رساندن بهبود آنها.

فردی
این نرم افزار برای بیمار سازگار است. آنها می توانند در زبان مادری خود کار کنند، برای نقایص بصری اجازه می دهند و حتی در محدوده آموزش، از محرک های آشنا مانند تصاویر خانوادگی استفاده می کنند.

از راه دور کار
RehaCom را می توان از راه دور با نظارت درمانگر از طریق اینترنت استفاده کرد. این بدان معنی است که آنها می توانند کارهای ماژول ها و تقویت استراتژی های درمان را بدون جلسات معمول خود انجام دهند، بهبود می یابند.

خلع سلاح مخالف
ماژول ها به طور خودکار با موفقیت بیمار سازگار است. وقتی آنها دشواری را پیدا می کنند، می بینند که می توانند به راحتی کار کنند. اگر نرم افزار نسبتا آسان باشد، نرم افزار چالش کمی را معرفی می کند و از خستگی جلوگیری می کند.
در این مطلب تنها بخشی از خدمات این نرم افزار نوشته شده است.

هم اکنون میتوانید جهت سفارش نرم افزار از طریق فرم درخواست و یا تماس با شرکت مهندسی معکوس crack4u اقدام به تهیه نرم افزار Rehacom 6.8 کنید.
[related_post themes="flat" id="36415"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *