خرید لایسنس نرم افزار جنتک Genetec Security Center 5.8

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4u

Directory : دایرکتوری از امکانات نرم افزار برنامه اصلی سرور است و به عنوان مغز اصلی سیستم عمل می کند. از طریق دایرکتوری است که برنامه های کلاینت می توانند به سیستم متصل شوند. این سرور علاوه بر کنترل و Log برداری از کلیه عملیاتی که در سیستم اتفاق می افتد موظف به کنترل دسترسی کاربران به سیستم نیز می باشد.

Gateway : این جزء از سیستم به عنوان درگاه دایرکتوری عمل کرده و به برنامه های کلاینتی اجازه دسترسی به سرور دایرکتوری را می دهند.

Server Federation : این امکان در سرور مانند پلی عمل می کند که می تواند چندین سیستم Omnicast را به یکدیگر متصل کند. سیستمی که دوربین هایی از سرور دیگری می گیرد به System Host مشهور است.

Archiver : از دیگر امکانات قدرتمند جنتک است، آرشیور مسئول ارسال دستورات و کنترل به واحد ویدئویی حال چه اینکودر باشد چه دیکودر را می باشد. این جزء از سیستم می تواند به صورت خودکار واحد های ویدئویی که به تازگی به سیستم اضافه می شوند را پیدا کرده و آن را در خود جا دهند.

همچنین وظیفه ذخیره داده های دوربین را دارد و آن را طبق درخواست کاربران سیستم انجام می دهد.

Archiver Restore : این برنامه برای ذخیره و بازیابی اطلاعات دوربین ها که در Tape وجود دارد به کار گرفته می شود.

Archiver Auxiliary : این آرشیور به عنوان مکمل سرورس آرشیور سیستم عمل می کند با این تفاوت که به هیچ Port Discovery ی متصل نمی باشد و در نتیجه می تواند هر Stream Video ی که می خواهد را آرشیو کند.

Engin MetaData : این جزء از سیستم مانند ارتباطی است بین Omnicast و برنامه های دیگر مانند نرم افزارهای آنالیز ویدئویی یا نرم افزارهای پلاک خوان LPR 7

Matrix Virtual : این قسمت از سیستم قابلیت هایی که ما در سیستم های قبلی و سنتی CCTV داشتیم را برای ما فراهم می سازد بدون اینکه هیچگونه محدودیتی در ورودی و خروجی سیستم داشته باشیم. همچنین این جزء از سیستم مسئول اجرای ماکروها و Sequence های دوربین ها و کنترل کیبورد دوربین ها را نیز عهده دارد است.

WatchDog : این سرویس بر روی تمامی سرورهای امنیکست اجرا می شود و صحت عملکرد سرویس ها را کنترل می کند همچنین در صورت قطعی سیستم با استفاده از ایمیل یا ارسال Log مدیران سیستم را از خرابی آگاه می سازد و می تواند به صورت خودکار سرویس ها را دوباره فعال سازد.

برنامه های کلاینت برنامه های کلاینت به ۳ گروه عمده تقسیم می شوند:

LiveViewer : این برنامه به عنوان مرکز کنترل سیستم است که اجازه روئیت تصاویر با محدودیت دسترسی تعیین شده از طرف Admin سیستم را فراهم می سازد.

Player Archive : این برنامه برای Playback تصاویر ضبط شده به کار گرفته می شود . در این برنامه امکان جستجوی کامل بر اساس Alarm ها، Bookmark ها و ساعت و تاریخ خاص فراهم است .

Tool Config : این برنامه جهت مدیران سیستم Omnicast تعبیه شده است که به Admin سیستم اجازه می دهد تمامی تغییرات مورد نظر خود را از جمله اضافه نمودن دوربین ها ، کاربران و … انجام دهد.

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36411"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *